عصر بازار

اطلاعیه شماره ۹ بانک صادرات ایران در خصوص سپرده گذاران تعاونی منحله میزان

عصر اعتبار- ​بانک صادرات ایران ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با صدور اطلاعیه شماره ٩ در خصوص سپرده گذاران تعاونی منحله میزان، تعیین تکلیف سپرده ها تا مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال را از اول دی ماه آغاز می کند.

اطلاعیه شماره ۹ بانک صادرات ایران در خصوص سپرده گذاران تعاونی منحله میزان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بانک صادرات ایران، در اطلاعیه جدید این بانک خطاب به سپرده گذاران تعاونی منحله میزان آمده است: بحمدا.. با تلاش بی وقفه و شبانه روزی کلیه دست اندرکاران تاکنون وجوه مربوط به اکثریت سپرده گذاران در بانک صادرات ایران واریز و موفق به دریافت سپرده خود شده اند .
    با عنایت به رهنمود‌های استاندار محترم خراسان رضوی ، نظارت دولت و ریاست کل بانک مرکزی و بر اساس تدابیر اتخاذ شده در هیات مدیره بانک ، اگرچه ارزیابی و انتقال دارایی های ثابت و اعتباری تعاونی منحله میزان به طور کامل انجام نشده و با مشکلات و موانع زیادی روبرو بوده و به کندی صورت می گیرد ، معذالک به منظور مساعدت به سپرده گذاران مقرر شد وجه سپرده های تا مبلغ 700 میلیون ریال پرداخت گردد که مراتب از روز چهارشنبه مورخ 1/10/95 به شرح جدول آتی اجرائی خواهد شد.
    بنابراین سپرده گذاران محترم بر اساس آخرین شماره کد ملی به شرح ذیل و با در دست داشتن اسناد و مدارکی که دلالت بر سپرده گذار بودن ایشان در تعاونی متحله میزان دارد و مورد تائید هیات محترم تصفیه مذکور میباشد و قبلا در بانک صادرات ایران افتتاح حساب نموده اند ، می توانند به شعب این بانک مراجعه و وجه سپرده خود را دریافت نموده و یا بعنوان سپرده گذار در بانک صادرات ایران باقی بمانند که در این صورت از شرایط مناسب ایجاد شده برخوردار خواهند شد .
    امید است با اهتمام ، همکاری و مساعدت همه دستگاه های اجرایی ، در چارچوب تفاهم نامه فی ما بین این بانک و بانک مرکزی و هیئت تصفیه تعاونی منحله میزان ، فرآیند ارزیابی و انتقال دارایی ها به بانک صادرات ایران سرعت و شتاب بیشتری گرفته تا امکان تعیین تکلیف سایر سپرده ها فراهم گردد .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی