عصر بازار

اختصاص شماره SSN برای همپوشانی بیمه شدگان تامین اجتماعی

عصر اعتبار- معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: تاکنون شماره تامین اجتماعی ssn برای ٣٢ میلیون نفر اختصاص یافته که تکمیل این برنامه، گام بزرگی در خدمات تامین اجتماعی است.

اختصاص شماره SSN برای همپوشانی بیمه شدگان تامین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تامین اجتماعی، محمد حسن زدا در همایش مدیران تامین اجتماعی، افزود: با اجرای این طرح و اختصاص شماره تامین اجتماعی ، تاکنون ٥٨۰ هزار همپوشانی شناسایی شده است.

    معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی افزود: ساماندهی زمان پرداخت مستمری ها کار بسیار بزرگی بود که با درایت و مدیریت صحیح و تلاش تمامی همکاران این موضوع بسیار مهم اجرایی شد ومستمری بازنشستگان در کوتاه ترین زمان و به صورت متمرکز قابل پرداخت است.

    زدا تصریح کرد: بازرسی الکترونیک تحول بسیار بزرگی است که افزایش بهره وری و هوشمند شدن بازرسی ها را به دنبال دارد و نظارت بر بازرسان نیز به نحو مناسب انجام می شود.

    وی تاکید کرد : گسترش و حمایت از کارگزاری ها در کنار کنترل و نظارت صحیح بر آنها باید مورد توجه باشد.

    زدا اضافه کرد: در سازمان تأمین اجتماعی طرح سامان سوابق بیمه ای به عنوان یک طرح افتخار آمیز اجرا شد و ابلاغ الکترونیک و چندین طرح دارای اثرگذاری بسیار بالا نیز با کمترین هزینه در حال انجام است.

    وی گفت: سازمان تامین اجتماعی برای بیمه کردن ایرانیان خارج از کشور در ١٢ کشور دارای نمایندگی است و اتباع خارجی شاغل در ایران نیز که مجوز اشتغال دارند را بیمه می کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی