عصر بازار

بازار در انتظار کریسمس

قیمت سکه و ارز در پایان فصل

عصر اعتبار- فصل پاییز در حالی با رشد قیمت ها در بازار سکه و ارز رو به پایان است که انتظار فعالان این بازار از رونق خرید و فروش ها در ماه های پایانی سال و همچنین آغاز سال نو میلادی حکایت دارد.

قیمت سکه و ارز در پایان فصل
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، بازار انواع سکه و ارز در فصل پاییز امسال نوسانات رو به رشدی را تجربه کرد و این روند تا آخرین روزهای آذرماه نیز ادامه دارد. بررسی آخرین تغییرات قیمتی سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نشان می دهد که این سکه در بازار روز پنج شنبه هفته گذشته به قیمت یک میلیون و 139 هزار تومان فروخته شد، در حالی که قیمت ابتدای هفته آن یک میلیون و 137 هزار و 700 تومان بود.

    همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز در هفته گذشته بین یک میلیون و 117 هزار تومان تا یک میلیون و 122 هزار تومان در نوسان بود. نیم سکه چرخشی بین قیمت های 592 هزار تومان تا 600 هزار تومان داشت و ربع سکه نیز در طی هفته 308 تا 321 هزار تومان فروخته می شد.

    کمترین قیمت هر گرم طلای 18 عیار در بازار 112 هزار و 310 تومان بود و هر قطعه سکه گرمی نیز 193 تا 197 هزار تومان دست به دست می شد. دلار 4 روز هفته در کانال 3900 تومان قرار داشت و تا 3941 تومان هم پیش رفت.

    هر یورو هم تا 4294 تومان پیش رفت و در آستانه 5 هزار تومانی شدن قرار گرفت. پوند انگلیس در هفته مورد بررسی تا 4961 تومان افزایش یافت و کمترین قیمت آن 4914 تومان بود.

    فعالان بازار ارز می گویند معمولا در ماه های پایانی سال حجم معاملات و خرید و فروش ها افزایش خواهد یافت؛ در عین حال، بزودی و با آغاز سال نو میلادی و کریسمس نیز احتمال رونق خرید و فروش ها دور از انتظار نیست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی