عصر بازار

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی:

بودجه سال۹۶ تامین اجتماعی تدوین شد

عصر اعتبار- معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: بودجه سال ۹۶ سازمان تدوین و به هیئت مدیره ارائه شده و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تا ١٥ اسفند ۹۵ به استانها ابلاغ می شود.

بودجه سال۹۶ تامین اجتماعی تدوین شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، رحیم اردلان در همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی، افزود: معاونت اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی  وظیفه پشتیبانی از ٦ معاونت دیگر این سازمان را بر عهده دارد.

    وی ادامه داد: ٥٢۰۰ میلیارد تومان در هر ماه هزینه سازمان است که ٤١۰۰ میلیارد در بیمه ای وصول درآمد می شود و مابقی آن باید با تدبیر مناسب بدست آید.

    معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: پرداخت متمرکز مستمری ها از اقدامات اساسی این سازمان است که با همکاری و هماهنگی کامل تمامی بخش ها در حال اجرا است.

    اردلان اضافه کرد : ٣٨ هزار نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی تاکنون به مشهد مقدس اعزام شده اند و طرح کرامت رضوی  نیز برای این عزیزان در حال انجام است.

    وی با بیان اینکه ارتقاء خدمات سازمان و پرداخت وام های بلند مدت و خدمات مختلف در حال  انجام است، گفت : بیمه تکمیلی و کمک هزینه های درمانی و ارتقای خدمات رفاهی از سوی این معاونت در حال انجام است.

    معاون اداری و مالی تصریح کرد: در حوزه بیمه ای بیش از ٨۰ درصد ردیف های شغلی سازمان تکمیل شده و مشکلی در رابطه با کمبود نیروی انسانی وجود ندارد و بکارگیری پزشکان در سازمان تامین اجتماعی نیز به نحو مناسب انجام می شود.

    اردلان همچنین از تصویب سه رشته دانشگاهی مدیریت تأمین اجتماعی، حقوق تأمین اجتماعی و اقتصاد تأمین اجتماعی خبر داد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی