عصر بازار

برگزاری آزمون جامع طرح توانمندسازی و ارتقای دانش عملی کارکنان شعب بانک کشاورزی

عصر اعتبار- بانک کشاورزی به عنوان یک بانک یادگیرنده و دانش محور با هدف خدمت رسانی بهینه و افزایش رضایتمندی مشتریان ، به دنبال برگزاری کارگاه های آموزشی طرح توانمندسازی و ارتقای دانش عملی کارکنان در طول سال های ۹۴ و ۹۵ و همچنین دوره های آموزشی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (isms) در سطح کشور، آزمون جامعی از درسنامه طرح و بخشنامه های مرتبط، با شرکت ۱۲۵۰۰ نفر از کارکنان شعب سراسر کشور روز سوم دی ماه سال جاری برگزار خواهد کرد.

برگزاری آزمون جامع طرح توانمندسازی و ارتقای دانش عملی کارکنان شعب بانک کشاورزی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این آزمون در ادامه سیاست های تحول در نظام آموزشی و انگیزشی حوزه سرمایه انسانی بانک کشاورزی و به منظور بررسی بازخورد کارگاه های آموزشی ، تاکید بر اهمیت به روزبودن دانش کارکنان و ایجاد انگیزه برای کارکنان پویا، برگزار می شود  و نتایج آن در مسیر ارتقای شغلی کارکنان اثرگذار خواهد بود .

    این گزارش می افزاید  تمامی کارکنان شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور که در کارگاه های آموزشی طرح حضور داشته اند، در این آزمون شرکت می کنند و مشوق هایی نیز برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است.

    شایان ذکر است درسنامه و اصلاحیه آن در سامانه الکترونیکی آموزش از راه دور بانک کشاورزی (آراد) بارگذاری شده و در دسترس کارکنان این بانک قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی