عصر بازار

مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد

آغاز به کار سامانه ثبت نام تورهای گردشگری نوروزی بازنشستگان از بهمن‌ماه

عصر اعتبار- مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون بیمه تکمیلی بازنشستگان، گفت: بازنشستگان می‌توانند برای استفاده از تورهای گردشگری نوروزی، پس از باز شدن سامانه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

آغاز به کار سامانه ثبت نام تورهای گردشگری نوروزی بازنشستگان از بهمن‌ماه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، عباس رشیدی در جمع خبرنگاران در خصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان گفت: قرارداد ما از اول شهریورماه شروع شد و تغییراتی در بسته خدمتی لحاظ شد و تعهدات اعمال جراحی و بستری فوق تخصصی تا سقف 15 میلیون تومان، بستری عمومی تا سقف 7 میلیون و 500 هزار تومان و هزینه‌های تشخیصی درمانی تا سقف 550 هزار تومان، هزینه‌های آزمایشگاهی تا 280 هزار تومان است.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه 742 هزار سند در حوزه آزمایش ارائه شده است و در صدر اسناد پزشکی ارائه شده قرار دارد، گفت: بیمارستان های دولتی در اختیار بازنشستگان است و توصیه ما این است که بازنشستگان بیشتر از بیمارستان های دولتی استفاده کنند، البته بیمه‌گر با بیمارستان های خصوصی نیز قرارداد دارد.

رشیدی درباره آمار انصراف دهندگان از بیمه تکمیلی گفت: دو میلیون جمعیت بیمه شده داریم که تعداد انصرافی بسیار کم و امسال 50 هزار نفر بود.

وی با بیان اینکه 25 هزار و 400 بیمار خاص داریم عنوان کرد: هزینه‌های بیماران خاص را تا سقف‌های تعیین شده پرداخت می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین درباره تورهای گردشگری بازنشستگان گفت: قبلا سقف سفر بازنشستگان محدود و دو سفر در دوره بازنشستگی بود که امسال به سه سفر رسیده است و آب درمانی محلات خارج از سهمیه سفر قابل استفاده است. کمک هزینه 250 هزارتومانی نیز به 300 هزار تومان رسیده است.

رشیدی ادامه داد: کمک هزینه عتبات عالیات نیز از 550 هزار تومان به 600 هزار تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه شرکتهای مجری سفرها را برای عیدنوروز افزایش خواهیم داد گفت: امسال آمار ثبت نامی از 90 هزار نفر به 150 هزار نفر رسیده است. البته در ایام نوروز استقبال بالاست.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: بازنشستگان با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی می توانند ثبت نام کنند و از بهمن ماه سامانه برای ایام نوروز باز می شود.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو