عصر بازار

عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران:

فعال شدن حوزه اعتبارات موجب پویائی سایر مجموعه‌ها می‌شود

عصر اعتبار- فعال شدن حوزه اعتبارات بانک‌ها موجب پویائی سایر مجموعه‌ها می‌شود چرا که مطالبات و دستورالعمل‌های اعتباری به این حوزه مربوط بوده و هرچقدر بخش‌های آن فعال‌تر شود، عملکردها نیز بهتر خواهد شد.

فعال شدن حوزه اعتبارات موجب پویائی سایر مجموعه‌ها می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، احتشام فلاح‌فر عضو هیأت مدیره این بانک درجلسه معارفه علی دهقان سرپرست معاونت ارزیابی طرح‌های اداره‌کل اعتبارات و ارزیابی طرح‌ها ضمن بیان مطلب فوق و تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام‌جعفر صادق(ع) به تشریح فعالیت‌های پست‌بانک‌ایران در حوزه‌های اعتباری، خرد و کلان پرداخت و گفت: تغییر مأموریت بانک به بانک توسعه‌ای تخصصی حوزه ICT قطعاً کمک شایانی برای ورود این بانک به حوزه‌های کلان خواهد داشت.
وی حوزه اعتباری را یکی از بهترین و پویا‌ترین حوزه‌ها دانست و با ارائه توصیه‌های لازم درخصوص وصول مطالبات، شناسائی بازار و اشخاص و همچنین ارتباط خوب و سازنده با سایر واحدها در داخل و خارج از سازمان تصریح‌کرد: همه بایستی در زمینه بررسی‌های کارشناسی به یادگیری و آگاهی از علم و دانش ‌روز اهتمام ورزند.
عضو هیأت مدیره در پایان با تبریک به دهقان اظهارداشت: هرچقدر مسئولیت‌ها سنگین‌تر شود انتظارات و خواسته‌ها نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین امیدواریم با کسب اطلاعات و دانش بیشتر شاهد جهش و پیشرفت در حوزه بانکداری و رسیدن به اهداف عالیه بانک باشیم.
داود قزلباش مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری نیز ضمن تشریح مأموریت‌ها و اهداف این حوزه در راستای اجرای ساختار جدید گفت: در حوزه اعتبارات و در زمینه طرح‌ها، برنامه‌ها و پاسخگوئی به واحدهای نظارتی، کارها و اصلاحات زیادی وجود دارد که بایستی هرچه سریعتر صورت پذیرد.
وی انتصاب دهقان را فرصت مغتنمی برای پیشبرد اهداف اداره‌کل اعتبارات دانست و از همکاری و همراهی همه بویژه اعضاء هیأت مدیره تقدیر کرد.
همچنین مسعود مهدوی رئیس اداره‌کل اعتبارات و ارزیابی طرح‌ها با تبریک به معاون جدید و تأکید بر ارائه آموزش‌های لازم برای تحقق منابع، گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد.
گفتنی است: دهقان نیز از اعتماد مدیران ارشد بانک بویژه اعضاء هیأت مدیره تقدیر و خواستار همکاری همه برای تحقق برنامه‌ها در این حوزه شد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی