عصر بازار

اختصاص ۱۰۵ میلیارد تومان برای جبران خسارت بخش کشاورزی استان گلستان

عصر اعتبار- هیات وزیران با اختصاص مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان برای جبران خسارت بخش کشاورزی استان گلستان موافقت کرد.

اختصاص ۱۰۵ میلیارد تومان برای جبران خسارت بخش کشاورزی استان گلستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حسن روحانی، رییس جمهوری، با اختصاص مبلغ 5 میلیارد تومان به صورت تملک دارایی سرمایه ای و مبلغ 100 میلیارد تومان به صورت تسهیلات بانکی برای جبران خسارت بخش کشاورزی استان گلستان موافقت کرد.

لایحه اصلاح و دائمی کردن قانون مالیات بر ارزش افزوده از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه هیات وزیران بررسی و تعدادی از مواد آن به تصویب رسید .

به موجب این لایحه عرضه کالاها و ارایه خدمات در ایران و همچنین واردات و صادرات آنها مشمول مقررات این قانون می باشد .

از دیگر موارد لایحه مذکور می توان به موضوع معافیت ها ماخذ ، نرخ و نحوه محاسبه ، وظایف و تکالیف مودیان و اشخاص ثالث ، ساختار سازمانی مالیات بر ارزش افزوده (وظایف و اختیارات )، مالیات های سبز و سلامت ، تخصیص ، انتقال و توزیع مالیات و جریمه های مالیاتی اشاره کرد.

هیات وزیران با اصلاح تصویب نامه موضوع انعقاد قرارداد مشارکت احداث آزاد راه شش خطه گرمسار-سمنان –سبزوار-نیشابور – مشهد موافقت کرد.

بر این اساس ، 70درصد هزینه های احداث آزادراه یا تبدیل بزرگراه به آزاد راه (بدون احتساب بخش احداث شده حد فاصل قم گرمسار) به عهده طرف مشارکت و تامین 30درصد از هزینه های احداث نیز در تعهد وزارت است.

در ادامه هیات وزیران با اختصاص مبلغ 200 میلیارد ریال به سازمان مدیریت بحران کشور برای اقدامات پیشگیرانه، آمادگی ،آموزش در حوادث غیر مترقبه موافقت کرد.

از این میزان اعتبار مبلغ 80 میلیارد ریال به صورت هزینه ای و مبلغ 120 میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه ای به سازمان مدیریت بحران کشور پرداخت می شود.

دولت همچنین تعدادی از مواد آیین نامه مالی، معاملاتی، اداری و استخدامی صندوق توسعه ملی را اصلاح کرد .

بر این اساس حقوق مبنای ماهانه کارکنان براساس طرح طبقه بندی مشاغل در گروه های بیست گانه و مصوبه شورای حقوق و دستمزد محاسبه می شود.

لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان از دیگر مصوبات این جلسه هیات دولت بود.

در ادامه جلسه هیات دولت نسبت به اعلام نظر و تعیین نماینده در خصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس شورای اسلامی اقدام کرد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو