عصر بازار

مدیرعامل بانک ملی ایران:

با شفاف‌سازی قوانین باید ارائه خدمات به مشتریان را ارتقا دهیم

عصر اعتبار- محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران که در جمع مسئولان اعتباری و ارزی بانک سخن می‌گفت، چابکی در انجام فعالیت‌ها و خدمات و همچنین شفاف‌سازی قوانین را مناسب ترین راهکار برای ارتقاء خدمات به مشتریان دانست.

با شفاف‌سازی قوانین باید ارائه خدمات به مشتریان را ارتقا دهیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، همایش هم‌اندیشی مسائل مرتبط با موضوعات اعتباری و ارزی با حضور محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و تعدادی از مسئولان و کارشناسان صف و ستادی بانک در سالن همایش حافظ برگزار شد.
    حسین‌زاده با بیان اینکه بانک ملی ایران از قدیم در بانکداری بین‌المللی دارای عملکرد بسیار وسیع بوده است گفت: برقراری روابط کارگزاری مناسب با بانک‌های خارجی راه حل خوبی برای ارائه خدمت بهتر به مشتریان است و برای خدمت به مردم هیچ محدودیتی وجود ندارد و اصلا نباید این مهم بر زمین بماند.
    وی در ادامه افزود : بخش بانکداری بین‌الملل و ارز از بخش‌های مهم بانک و اقتصاد است لذا مذاکره با کارگزاران خارجی باید از استمرار لازم برخوردار باشد تا بتوانیم روابط بهتری با دنیا داشته باشیم .
    برات کریمی عضو هیأت مدیره با ارائه گزارشی از وضعیت اعتباری و ارزی بانک گفت: با هم‌اندیشی نخبگان صف و ستاد و بررسی موضوعات ارزی می‌توان به راه‌حل مسائل پی برد.
    کریمی اضافه کرد: دنیای بانکداری امروز به دنبال بانکداری با هزینه کم بوده و بر همین اساس باید به دنبال سپرده‌های ارزان قیمت و استفاده از خدمات کارمزدی باشیم.
    همچنین محمود شایان عضو دیگر هیأت مدیره با بیان اینکه اقتصاد ما، اقتصاد بانک محور است و متاسفانه اقتصاد کشور ما براساس پول بانک‌ها است گفت: بازاریابی و شناسایی مشتریان و برقراری ارتباط آنان با بخش‌های صف و ستادی می‌تواند منابع ارزان قیمت از محل صدور ضمانت‌نامه‌های ارزی و ریالی و سایر خدمات کارمزدی را به بانک سرازیر نماید.
    در ابتدای این مراسم علی موسوی‌زاده، علی رحیمی ، اصلان کریمی و محمدنور آزادی مدیران امور اعتباری و امور شعب تهران ، منطقه یک و دو کشور به ایراد سخن پرداخته و در یک پنل پرسش و پاسخ پیرامون مسایل و موضوعات مختلف اعتباری و ارزی به هم اندیشی و تبادل نظر پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو