عصر بازار

در جلسه هیأت رییسه اتحادیه جهانی کشتی مطرح شد؛

تقدیر از بانک پاسارگاد در جمع حامیان برتر کشتی دنیا

عصر اعتبار- در جلسه هیأت رییسه اتحادیه جهانی کشتی، موضوع فعالیت‌های بانک‌پاسارگاد به‌ عنوان یکی از حامیان برتر کشتی دنیا از سوی اتحادیه جهانی مورد بررسی قرار گرفت.

تقدیر از بانک پاسارگاد در جمع حامیان برتر کشتی دنیا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در نشست اخیر هیأت‌رییسه اتحادیه جهانی کشتی، که در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد، در مورد فعالیت حامیان مالی و اسپانسرهای برتر در دنیای کشتی، به‌عنوان یکی از موارد دستور جلسه بحث و تبادل نظر شد.
در این جلسه ضمن بررسی و معرفی چند حامی مالی جدید در اتحادیه جهانی کشتی، حضور موثر و چشمگیر بانک‌پاسارگاد به‌عنوان یکی از اسپانسرهای برتر کشتی دنیا و حمایت این بانک از اقدامات گسترده فدراسیون کشتی ایران در توسعه کشتی در جهان مورد توجه قرار گرفت.
نناد لالوویچ رییس و اعضای هیأت‌رییسه اتحادیه جهانی کشتی در این نشست نقش حامیان مالی را در پیشبرد برنامه‌های کشتی دنیا و حفظ دائمی آن در المپیک به‌ویژه در شرایط حساس موجود و در رقابت با سایر رشته‌های ورزشی که از ظرفیت‌های بالایی برای سرمایه‌گذاری بنگاه‌های اقتصادی برخوردار هستند، بسیار موثر دانست و بر همین اساس مجموعه مدیریتی بانک‌پاسارگاد به دلیل ورود موثر در دنیای کشتی و اثربخش بودن فعالیت‌های آن در کنار چند اسپانسر دیگر مورد توجه ویژه‌ی‌ هیأت‌رییسه اتحادیه جهانی قرار گرفت و از آن تقدیر به‌عمل آمد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی