عصر بازار

بانک توسعه تعاون، بانک شاخص توسعه‌ای در حمایت از بنگاه‌های خرد و متوسط است

عصر اعتبار- دکتر میرزائی معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اختتامیه دومین جشنواره پژوهشی کارکنان بانک توسعه تعاون گفت: بانک توسعه تعاون، بانک شاخص توسعه‌ای در حمایت از بنگاه‌های خرد و متوسط است.

بانک توسعه تعاون، بانک شاخص توسعه‌ای در حمایت از بنگاه‌های خرد و متوسط است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر میرزائی در این مراسم، برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها را بسیار امیدوارکننده دانست و افزود: پژوهش بخشی از رفتار عقلانی دنیای مدرن است که در آن فرایند، پاسخگویی بر اساس سوالات صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه پژوهش نباید به تشریفات تبدیل شود که صرفاً به دنبال ایجاد شغل و صرف هزینه باشد خاطرنشان کرد: مبنای سوال، تفکر و تعقل است و طرح سوالات کلیدی و مهم در بخش‌های اقتصادی و نظام بانکی می‌تواند کلید رفع بسیاری از معضلات و مشکلات اقتصادی و اجتماعی گردد.

معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه شکل‌گیری نظام پژوهشی یکی از مهم‌ترین موارد در پیاده‌سازی طرح‌های پژوهشی است، خاطرنشان کرد: طراحی یک نظام پژوهشی کارآمد و ایجاد ساختار مشخص برای دستیابی به خروجی‌های صحیح سبب ارتقای سطح پژوهش در کشور خواهد بود.

وی افزود: بانک توسعه تعاون به‌عنوان یک بانک پیش رو در اهمیت به بخش پژوهش می‌تواند مسیرهای روشنی را برای خود و نظام بانکی فراهم آورد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی