عصر بازار

پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت سالروز تاسیس پست بانک ایران

عصر اعتبار- همزمان با سالروز تاسیس پست بانک ایران، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیامی این روز را به کارکنان این بانک ایران، تبریک گفت.

پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت سالروز تاسیس پست بانک ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این پیام، آمده است:
پست بانک ایران یکی از ثمرات انقلاب اسلامی می باشد، که در اول دی ماه 21 سال پیش و به منظور توسعه و عدالت در ارائه خدمات بانکی در روستاها و مناطق کمتر برخوردار ایجاد شده است.
از مهمترین وظایف این بانک، خرده بانکداری و جمع آوری منابع و پس اندازهای خرد در سطح کشور و همچنین تامین مالی و اعطای تسهیلات کوچک به منظور توسعه اشتغال پایدار در مناطق کم برخوردار و روستایی است.
پست بانک با داشتن گسترده ترین شبکه بانکی و بیش از 12 هزار و 500 نقطه تماس در سراسر کشور، به ارائه خدمات پولی و بانکی می پردازد که این امر گامی درجهت تحقق عدالت اجتماعی می باشد.
پست بانک با ارتقای جایگاه خویش به بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، نقش مهمی در کاهش شکاف دیجیتالی و توسعه فناوری و کسب و کارهای نوپای حوزه ICT ایفا می نماید که در نهایت این مهم منجر به ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در این بخش خواهد شد.
قطعاً این بانک درمسیر رشد و بالندگی خود همچنان به تلاش وکوشش خستگی ناپذیر همکاران خود نیاز دارد.
ضمن تبریک این روز به همه همکارانم در پست بانک ایران، انتظار دارم خدمت و رضایت‌‌مندی مردم عزیز کشورمان، مخصوصاً در مناطق کم برخوردار و محروم را با بهره برداری از آخرین امکانات و ابزارها ی بانکی، سرلوحه کار خود قرارداده و در شکوفایی و آبادانی ایران عزیز اسلامی، کوشا باشند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی