عصر بازار

سرپرست جدید بیمارستان بانک ملی ایران معرفی شد

عصر اعتبار- با حضور محمدرضا حسین‌زاده مدیر عامل بانک ملی ایران،دکتر نوید نوبهار به عنوان سرپرست جدید بیمارستان این بانک معرفی شد.

سرپرست جدید بیمارستان بانک ملی ایران معرفی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این مراسم که با حضور اعضای هیأت مدیره بانک و تنی چند از مسئولان بیمارستان برگزار شد، حسین‌زاده طی سخنانی ابراز داشت: بانک ملی ایران به جهت تعداد بالای نیروی انسانی از سازمان‌های بزرگ بوده و به همان نسبت هم تیم درمانی و سلامت آن نیز باید کارایی بالایی داشته باشد که به اعتقاد هیأت مدیره بانک تاکنون نیز این‌گونه بوده است.
وی گفت: ارتقای کیفیت خدمات پزشکی بیمارستان بانک، آسایش و امنیت روحی و جسمی کارکنان را ارتقا می‌دهد. حسین زاده با تقدیر از تلاش‌های مسئولان و کارکنان بیمارستان، خواستار تلاش بیشتر برای ارتقای خدمات درمانی و بهداشتی به همکاران شد و تاکید کرد:مدیریت خدمات درمانی و رفاهی از مباحث بنیادی و از بخش‌های حساس، مهم و حیاتی در سازمان است و نقشی بسیار بزرگ و حساس در شکل‌گیری بینش و رضایت همکاران از مجموعه دارد.
به گفته وی تمام تلاش هیأت مدیره بانک ارتقای خدمات درمانی بیمارستان به منظور جذب رضایت حداکثری همکاران بوده است.
مدیر عامل بانک ملی ایران با تقدیر از تلاش‌های دکتر اکبر عطارزاده رئیس سابق بیمارستان ادامه داد: نحوه ارائه خدمات بیمارستان بانک همیشه برای همکاران اعم از شاغل و بازنشسته بسیار مهم و حیاتی بوده است و همواره همکاران پیگیر وضعیت و شرایط بیمارستان بوده‌اند.
دکتر نوبهار سرپرست جدید بیمارستان بانک ملی ایران نیز ضمن تقدیر از اعتماد مدیرعامل بانک ابراز امیدواری کرد که با حمایت مدیریت بانک و تلاش و همت همکاران بیمارستان بتوان ارتقای بیش از پیش در ارائه خدمات بیمارستان ایجاد کرد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی