عصر بازار

مدیر شعب استان گلستان بانک ایران زمین مطرح کرد:

راهکارهای پیشگیری از مطالبات و آسیب شناسی افزایش مطالبات بانکها

عصر اعتبار- مدیر شعب استان گلستان بانک ایران زمین در همایش مدیران بانکها و موسسات اعتباری استان گلستان راهکارهای پیشگیری از مطالبات و آسیب شناسی افزایش مطالبات بانکها را تشریح کرد.

راهکارهای پیشگیری از مطالبات و آسیب شناسی افزایش مطالبات بانکها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بهشتی مدیر شعب استان گلستان بانک ایران زمین در سخنان خود از نظام بانکی به عنوان موتور محرکه اقتصاد نام برد و به بیان نقش مهم و انکارناپذیر آن در رسیدن به رشد اقتصادی مطلوب و تحقق اهداف چشم انداز کشور پرداخت.
وی افزود: بانکها از طریق تجهیز منابع، ابزار پرداخت تسهیلات را فراهم می کنند و از این طریق باعث اشتغال، کارآفرینی و استقرار چرخه پولی سالم در کشور و در نهایت تداوم کار و رونق اقتصادی می شوند.
بهشتی در ادامه صحبت های خود ضمن بیان اهمیت آسیب شناسی افزایش مطالبات در شبکه بانکی و تاثیر عوامل درونی و بیرونی این موضوع بر عملکرد بانکها، طولانی بودن فرآیند پیگیری وصول مطالبات و مسایلی از این قبیل را تشریح کرد.
این همایش با حضور مدیر کل دادگستری، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، رییس پلیس آگاهی و مدیران بانکهای دولتی، خصوصی و موسسات اعتباری استان گلستان در سالن همایش های بانک ملی برگزار گردید.

برچسب ها
پورسعید خلیلی