عصر بازار

گام بلند کوثر در حمایت از تیم ملی فوتسال بانوان

عصر اعتبار- دکتر عیسی رضایی صبح امروز با علی کفاشیان رئیس کمیته‌ فوتسال کنفدراسیون فو‌تبا‌ل آسیا (AFC)و رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال تهران دیدار و گفتگو کرد.

گام بلند کوثر در حمایت از تیم ملی فوتسال بانوان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، علی کفاشیان نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در این دیدار گفت: اغلب نهادهای مالی از ورود به حوزه ورزش  به ویژه بانوان دوری می کنند.

رئیس کمیته‌ فوتسال کنفدراسیون فو‌تبا‌ل آسیا (AFC)افزود: حجاب محدودیت نیست و این امر با درخشش بانوان پرتلاش تیم ملی فوتسال بانوان در رقابت های آسیایی مصداق یافته است.

وی اظهار داشت: ورزش قهرمانی فعالیت ارزشمندی است و در این حوزه بانوان ایران زمین در فوتسال پتانسیل بسیاری دارند.

کفاشیان با تشکر از رویکرد موسسه اعتباری کوثر در حوزه بانوان و به ویژه نگاه حمایتی به ورزش قهرمانی بانوان بیان داشت: تا کنون عمده حامیان تیم های بانوان کشور بخش خصوصی بوده اند.

وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم با حمایت موسسه اعتباری کوثر شاهد درخشش تیم ملی فوتسال بانوان ایران در المپیک جوانان جهان در سال 2018 باشیم.

رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: تا کنون در حوزه ورزش بانوان شعاری عمل کرده ایم. عدم تحقق کامل بودجه های تخصیصی در حوزه ورزش بانوان مؤید این موضوع است. باید کمک کنیم بانوان در حوزه ورزش به حق خود برسند.

دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در این جلسه گفت: 50 درصد جمعیت ایران را بانوان تشکیل می دهند لذا اهمیت به سلامت این قشر عظیم باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد .

نائب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر افزود: می توان با برنامه ریزی مناسب و حمایت موثر و همه جانبه، حضور تیم های بانوان در ورزش های قهرمانی را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: تعامل موسسه اعتباری کوثر از سال گذشته تا کنون با سامانه 3090 و ایجاد باشگاه هواداران تیم  های استقلال ، پرسپولیس و تراکتور سازی در قالب ارایه کوثر کارت به هوادارن محترم سهم بسزایی در حمایت از تیم های ورزشی پرطرفدار داشته است.

رهبر کارآفرین اقتصادی با اشاره به نام موسسه اعتباری کوثر بیان داشت: از آنجا که کوثر تنها موسسه و بانکی است که به نام بانوان و آن هم بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(علیها السلام) نام گذاری شده؛ سعی می کنیم تا  در ارائه خدمات، جایگاه ویژه ای برای بانوان میهن اسلامی قائل باشیم.

وی افزود: آمادگی حمایت و عقد قرار داد اقتصادی مشترک با محوریت حمایت از ورزش بانوان به ویژه تیم ملی فوتسال بانوان را داریم.

برچسب ها
پورسعید خلیلی