عصر بازار

تاپایان آذرماه امسال توسط بانک صنعت و معدن صورت گرفت:

تامین مالی یکهزار و ۴ طرح صنعتی در قالب طرح رونق تولید

عصر اعتبار- بانک صنعت و معدن تا پایان آذرماه امسال حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به یکهزار و ۴ طرح صنعتی پرداخته است.

تامین مالی یکهزار و ۴ طرح صنعتی در قالب طرح رونق تولید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، استان های چهارمحال و بختیاری، اصفهان و تهران به ترتیب بالاترین رتبه را از نظر میزان تسهیلات به خود اختصاص داده اند.
بنا بر این گزارش از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه 56 طرح کوچک و متوسط صنعتی با استفاده از تسهیلات اعطایی توسط شعب بانک صنعت و معدن در کشور به بهره برداری رسیده است.
طرح های یاد شده شامل طرح های ایجادی، توسعه و خرید ماشین آلات، با استفاده از یکهزار میلیارد ریال تسهیلات راه اندازی شده و برای 1 هزار و 131 نفر شغل ایجاد کرده است.
بنا بر این گزارش در حال حاضر 109 طرح کوچک و متوسط نیز با پیشرفت متوسط 66 درصد در کشور درحال اجراست که تسهیلاتی بالغ بر 4 هزار و 250 میلیارد ریال ریال برای پرداخت به آنها به تصویب رسیده است.
از مبلغ مصوب یادشده یکهزار و 523 میلیارد ریال تاکنون پرداخت شده و با اتمام این طرح ها برای 3 هزار و 410 نفرامکان اشتغال ایجاد خواهد شد.
گفتنی است علاوه بر موارد یاد شده در این مدت 11 طرح بزرگ نیز با تسهیلاتی با لغ بر 252 میلیارد ریال و 87 میلیون یورو با بهره مندی از تسهیلات ستاد بانک به مرحله بهره برداری رسیده و یکهزار و 141 فرصت شغلی فراهم آورده است.
 

برچسب ها
پورسعید خلیلی