عصر بازار

جانشین سپاه تهران بزرگ:

۲۰۰۰ نوعروس تا پایان سال صاحب جهیزیه می‌شوند

عصر اعتبار- جانشین سپاه تهران بزرگ در مورد اهمیت تسهیل امر ازدواج جوانان گفت: با کمک خیران تا پایان سال ۲۰۰۰ جهیزیه که شامل ۱۷ قلم جنس می‌شوند به نوعروسان داده خواهد شد.

۲۰۰۰ نوعروس تا پایان سال صاحب جهیزیه می‌شوند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، احمد ذوالقدر در مراسم «اهدای 6000 جهیزیه به خانواده‌های نیازمند» در تیپ حضرت زهرا (س) درباره حمایت از خانواده‌های محرومان در امر تسهیل ازدواج اظهار کرد: از سه ماه‌ دوم سال جاری با شناسایی خانواده‌های نیازمند توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج تهران و همکاری خیران تا امروز 10 هزار و 80 جهیزیه به این خانواده‌ها هدیه داده شده است.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزیهای انجام شده به مناسبت ماه ربیع‌الاول تا پایان ماه ربیع‌الاول 400 جهیزیه تحویل نوعروسان و تا پایان سال جاری نیزدر کل تعداد این خانواده‌ها به 2000 خانوار خواهد رسید که این جهیزیه‌ها شامل 17 قلم جنس به ارزش حدودی 10 میلیون تومان است.

ذوالقدر در مورد دیگر فعالیتهای سپاه تهران بزرگ در محرومیت‌زدایی در شهر تهران تصریح کرد: تا‌کنون 780 خانه نیازمندان در تهران بازسازی شده همچنین در حمایت از بیمارانی که به دلیل نداشتن بضاعت مالی بیماری آنها درمان نشده بود، 900 نفر از آنها تا پایان دوره‌ درمانی تحت حمایت مالی ما قرار گرفتند.

جانشین سپاه تهران بزرگ ادامه داد: با شناساییهای صورت گرفته، یک هزار نفر از دانش‌آموزان خانواده‌های بی‌بضاعت با اختصاص کمک هزینه‌‌ تحصیل، به مدارس بازگشتند و نیز برای افرادی که توانایی ایجاد اشتغال در خانه را داشتند با اختصاص تسهیلات و حمایت از فروش تولیدهای این افراد توسط سپاه تهران بزرگ و کمکهای خیران در بحث اشتغال‌زایی گامهایی برداشته شد.

ذوالقدر همچنین در مورد خیرانی که قصد شرکت در این امور خیر را دارند نیز یادآور شد: ما در حال ثبت یک بنیاد نیکوکاری بدین منظور هستیم اما تا به ثبت رسیدن این بنیاد، خیران می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های مقاومت تهران در امور خیر سهیم باشند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی