عصر بازار

مدیر یک کلوپ بین المللی بیمه خبر داد؛

بیش از۵۰ فروند از ناوگان کشتیرانی ایران تحت پوشش یک شرکت بیمه نروژی قرارگرفت

عصر اعتبار- مدیرکلوپ بین المللی میوچوال استیمشیپ (Steamship Mutual) با بیان اینکه از بازگشت ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به این کلوپ خرسندیم، گفت: هم اکنون بیش از ۵۰ فروند شناور کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در لیست کلوپ این گروه بین المللی قرارگرفته اند.

بیش از۵۰ فروند از ناوگان کشتیرانی ایران تحت پوشش یک شرکت بیمه نروژی قرارگرفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا،« جاناتان آندروز» در گفت و گو با پایگاه خبری «تریدویندز» افزود: از اینکه تعداد قابل توجهی از شناورهای ناوگان ایران(IRISL) تحت پوشش بیمه ای کلوپ ما قرار گرفته اند، بسیار خوشحال هستیم و امیدوارم شاهد بازگشت مدیران ایرانی به هیات مدیره این کلوپ نیز باشیم.
آندروز با بیان اینکه بخش زیادی از این ناوگان کشتیرانی هم اکنون از پوشش دوباره مصونیت و حمایت بیمه ای کلوپ ما برخوردار شده است،اظهارداشت: پیش ازاعمال تحریم ها در سال 2009، کلوپ بین المللی Steamship Mutual P&I، بیمه گراصلی و به عبارتی دیگر، مورد علاقه ترین کلوپ از سوی شناورهای ناوگان ایرانی بود.
بر اساس این گزارش، ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران کشتی های کانتینری، فله برهای بزرگ و شناورهای چند منظوره را تحت پوشش بیمه ای کلوپ بیمه ای یاد شده قرار داده است و از این پس شناورهایی که در سطح تجارت بین المللی فعال هستند در اولویت قرار خواهند گرفت.
در ماه آگوست2016 (مرداد-شهریور1395) و در سفرهیات نروژی به تهران، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تفاهم نامه ای را با این کلوپ بیمه ای امضا کرد.
در ادامه پایگاه خبری تریدویندز تاکید کرده است: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نخستین خط کشتیرانی در این کشور بود که مورد هدف تحریم های غربی و اروپایی قرار گرفت و در حال حاضر کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی نفتکش این کشور' NITC ' در راستای بازسازی روابط گذشته، همکاری با کلوپ بین المللی بیمه ای Steamship Mutual را از سر گرفته اند.
به گزارش ایرنا، ظرفیت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیش از 150 فروند شناور هم اکنون به عنوان مهمترین شرکت کشتیرانی در منطقه، سالیانه به بیش از 5.5 میلیون تن افزایش یافته است.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو