عصر بازار

چینی ها با صانیر در زمینه بانکی، انرژی و تامین تجهیزات همکاری می کنند

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت بین المللی صادرات و واردات فنی چین در دیداری از شرکت صانیر برای همکاری با این شرکت در زمینه های بانکی، انرژی و تامین تجهیزات اعلام آمادگی کرد.

چینی ها با صانیر در زمینه بانکی، انرژی و تامین تجهیزات همکاری می کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل  از ایرنا، ژانگ یو یین در این دیدار با اشاره به سابقه فعالیت شرکت متبوعش، گفت: این شرکت در بخش های مهم انرژی فعالیت دارد و با ایجاد دفتر در تهران در تلاش است با شرکت های بزرگی همچون صانیر همکاری های دو جانبه داشته باشد.
وی به پروژه های اجرا شده این شرکت در ایران اشاره کرد و گفت: با شرکت های بزرگی همچون واگن سازی پارس همکاری داریم و ساخت اسکله و بنادر و فعالیت های تامین تجهیزات از دیگر کارهای اجرایی این شرکت است.
به گفته این مقام چینی، این شرکت در کشورهای فیلیپین، اندونزی، هند، سریلانکا، ترکیه، ایران، روسیه و چند کشور آفریقایی و منطقه پروژه هایی اجرا کرده است.
ژانگ یو یین برای همکاری های بانکی در زمینه حمایت از پروژه ها و سرمایه گذاری ها نیز اعلام آمادگی کرد.
در این دیدار، «بهمن صالحی» مدیرعامل صانیر افزود: ظرفیت شرکت صانیر، برند و تنوع پروژه های آن به گونه ای است که زمینه خوبی برای مشارکت شرکت های بین المللی به عنوان همکار با آن وجود دارد.
به گفته وی، هم اینک صانیر برای اجرای پروژه های خود در کشورهای CIS (آسیای میانه) آماده همکاری و سرمایه گذاری است.
 شرکت صانیر اینک 18 پروژه در 13 کشور جهان در دست اجرا دارد و در ماه های گذشته قرارداد ساخت نیروگاه بادی در کشور قزاقستان را با ظرفیت 60 مگاوات امضا کرد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی