عصر بازار

معاون استاندار ایلام:

پست‌بانک‌ایران پل ارتباطی ارائه خدمات دولت به روستائیان است

عصر اعتبار- حشمت‌الله عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام در نشست مشترک با مسئولان پست‌بانک استان گفت: با توجه به حضور گسترده این بانک بعنوان بانک‌ توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT در سطح کشور می‌توان از آن به‌عنوان پل‌ارتباطی ارائه خدمات دولت به روستائیان بهره برد.

پست‌بانک‌ایران پل ارتباطی ارائه خدمات دولت به روستائیان است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، عسکری با اشاره به پیامدهای ارزشمند و مفید حضور این بانک برای اقتصاد و توسعه روستاها گفت: با توجه به این مهم منطقی‌ترین امر این است که تمام مسائل مالی و خدماتی که ادارات و سازمان‌های دولتی در روستاها ارائه می‌کنند توسط باجه‌های نمایندگی خدمات پست‌بانک‌ایران انجام گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام در ادامه افزود: تأمین رضایتمندی و رفاه روستائیان در راستای ارتقاء سطح خدمات‌رسانی باجه‌های نمایندگی پست‌بانک‌ایران در روستاها است و استانداری نیز همکاری لازم و حمایت خود را برای انجام این مهم بکار می‌گیرد.
همچنین فردین امیری مدیر شعب پست بانک استان ایلام در این نشست به تشریح وظایف و خدمات باجه‌های نمایندگی در سطح استان پرداخت و گفت: پرداخت یارانه سرپرست‌خانوارها، پرداخت دستمزد قالیبافان و مستمری‌بگیران نهادهای حمایتی و دریافت قبوض مصرفی مشترکان توسط این بانک موجب رفاه روستائیان، رونق تولید و اقتصاد روستاها، جلوگیری از مهاجرت روستاییان و تحقق اقتصاد مقاومتی در این مناطق شده است.
وی در پایان با اشاره به توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک در سطح روستاها و مناطق کم‌برخوردار افزود: اگر نقش بسیار گسترده این باجه‌ها در توسعه پایدار کشور توسط کارشناسان مورد بررسی قرار بگیرد، مسئولان استانی و کشوری حمایت بیشتری از حضور پست‌بانک‌ایران در روستاها خواهند داشت.

برچسب ها
پورسعید خلیلی