عصر بازار

ارایه گواهینامه تصویر سازی در همایش بانکداری الکترونیک

عصر اعتبار- دبیر جشنواره تصویرسازی بانکداری الکترونیک از ارایه لوح تقدیر و گواهینامه شرکت در نمایشگاه تصویرسازی همایش امسال بانکداری الکترونیک خبر داد و گفت:‌ همچنین قرار است اثرهای برتر در قالب کتاب ارایه شود.

ارایه گواهینامه تصویر سازی در همایش بانکداری الکترونیک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی پژوهشکده پولی و بانکی، بهرام کلهرنیا، افزود:‌ با توجه به محدودیت زمان و همچنین اهدافی که برای جشنواره تصویرسازی همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت وجود دارد، اقداماتی در  دستور کار قرار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه، جشنواره تصویرسازی همایش امسال با محدودیت زمانی مواجه شده است، اظهارداشت: با توجه به این امر هماکنون مساله اصلی تنها ارایه تصویر نیست بلکه اطلاع رسانی به تصویر سازان، پیگیری امور اجرایی، داوری و آماده سازی برای نمایشگاه در این مدت کوتاه است.

وی اظهارداشت: در دوره اول به منظور بنیانگذاری جشنواره تصویرسازی قرار است ضمن دعوت گروه منتخب از تصویر سازان، برای هر تصویرساز موضوعی انتخاب شود.

کلهر نیا با تاکید بر اینکه موضوعی برای هر تصویرسازی در ارتباط با بانکداری الکترونیک تعیین می شود، گفت: با توجه به محدودیت زمانی انجام امور اداری کنار گذاشته شده و در سال جاری به امور اصلی پرداخته می‌شود.

دبیر جشنواره تصویرسازی بانکداری الکترونیک تصریح کرد: قرار است در جشنواره امسال تصویر سازی ها هدایت شود تا بتوان با انتخاب تصویری مناسب داوری جشنواره را انجام داد.

وی ادامه داد:‌ بر همین اساس تصویر هایی که دارای ارزش نیست در گام اول حذف خواهد شد و مابقی تصویر ها نیز مورد داوری قرار خواهند گرفت.

وی همچنین از همکاری استادان تصویر ساز با دبیر خانه تصویر سازی خبر داد و گفت: این امر سبب می‌شود تا امور غیرحرفه ای به حرفه ای تبدیل شود.

کلهرنیا با بیان اینکه به دلیل کمبود وقت در این دوره تندیس ارایه نمی شود، اظهارداشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در سال های آینده به نفرات برتر تندیس جشنواره ارایه خواهد شد.

وی در مورد جامعه هدف این جشنواره نیز گفت:‌ هر چند در این دوره تصویرسازان، هنرمندان، کاریکاتوریست‌ها و همچنین عموم مردم جامعه هدف این جشنواره هستند اما از دوره های بعدی این جشنواره مردمی خواهد شد.

یادآور می‌شود، ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، 13 و 14 دی ماه 95 توسط پژوهشکده پولی و بانکی در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو