عصر بازار

سرپرست بانک دی خبر داد:

انجام ۷ درصد از کل فعالیت‌های ارزی کشور از طریق بانک دی

عصر اعتبار- سرپرست بانک دی اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار منتشره از سوی بانک مرکزی هم‌اکنون حدود هفت درصد از کل فعالیت‌های ارزی کشور از طریق بانک دی انجام می‌شود.

انجام ۷ درصد از کل فعالیت‌های ارزی کشور از طریق بانک دی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، علیرضا عاطفی‌فر در همایش سراسری شرکت‌های ایثار استانی تصریح کرد: بانک دی از زمان آغاز فعالیت تاکنون علاوه بر حضور فعالانه در اقتصاد داخلی در حوزه بین‌المللی، بنگاهی خوشنام بوده و همواره سوئیفت آن باز بوده و مبادلات ارزی را بدون محدودیت انجام داده است.

وی افزود: بانک دی با یک بدنه قوی توانسته است بعد از حدود هفت سال فعالیت با 65 کارگزاری بین‎المللی همکاری داشته و امور بانکی بین‌المللی خود را انجام دهد، همچنین با 12 بانک قرارداد همکاری داریم که کلیه فعالیت‌های ارزی خود را از طریق بانک دی انجام می‌دهند.

سرپرست بانک دی خاطرنشان کرد: آخرین آمار بانک مرکزی نشان می‌دهد که در حدود 6.7 درصد از کل فعالیت‌های ارزی کشور از طریق بانک دی انجام می‌شود که شاهراه خوبی برای بانک محسوب می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه این مجموعه به جامعه ایثارگران و خانواده معظم شهدا تعلق دارد، گفت: بانک دی بانکی کوچک اما چابک با پتانسیل تمام و کمال است که می‌تواند ارائه کننده سبد مالی کلیه فعالیت‌های بانکی و اقتصادی شرکت‌ها و سازمان‌ها باشد.

عاطفی‌فر با اشاره به اینکه گروه مالی دی متشکل از مجموعه‌ای از 16 شرکت‌ مختلف از جمله بیمه، صرافی، لیزینگ و کارگزاری است، تاکید کرد که افراد و شرکت‌ها می‎توانند با بهره‌گیری از پتانسیل این گروه تمام امور اقتصادی و مالی خود را در گروه مالی دی انجام دهد.

او ادامه داد: خدا را شاکریم توانسته ایم با مدیریت صحیح منابع و مصارف خواسته‌های مشتریان را از لحاظ تسهیلات و منابع پوشش دهیم. بانک دی با پتاسنیلی که دارد می‌تواند حامی و پشتیبان کاملی برای طرح‌های اقتصادی باشد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی