عصر بازار

مدیر عامل بانک صادرات ایران:

تجلی و تبلور رفتارهای مشتری مدارانه از اولویت های بانک است

عصر اعتبار- ​مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت: عملیاتی شدن شعار محوری مشتری مداری به ویژه در نحوه سلوک و رفتار کارکنان با مشتریان این بانک به عنوان ویژگی برجسته نمود و بروز داشته باشد.

تجلی و تبلور رفتارهای مشتری مدارانه از اولویت های بانک است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، زراعتی مدیر عامل این بانک  در دیدار صمیمانه با شماری از کارکنان برگزیده این بانک که پس از بازدیدهای نامحسوس از شعب، برگزیده شدند، افزود: آنچه از بدو فعالیت بانک صادرات ایران مشهود و بارز بوده است، پایبندی کارکنان این بانک به اصول حرفه ای، تعامل مناسب با مشتریان و تلاش برای خلق ارزش برتر بوده است و  بخش عظیمی از کتاب قطور بانکداری در کشور بازتاب نقش ارزنده این بانک است و همین موضوع رسالت کارکنان بانک صادرات ایران  را دو چندان کرده است.
وی اضافه کرد: تعامل مطلوب با مراجعین،آشنایی کامل با شرح وظایف و مسئولیت ها،آراستگی ظاهری،اخلاق حسنه  در میان همکاران و با مشتریان  و همچنین  جدیت برای بازاریابی در زمره مواردی است که انتظار می رود کارکنان این بانک بیش از پیش نسبت به آن اهتمام داشته باشند.
زراعتی اظهار امیدواری کرد: ارزیابی بازخوردهای مرتبط به بازدیدهای دوره ای و مستمرمحسوس و نامحسوس از شعب منجر به پویایی بیشتر و افزایش بهره وری بانک  شود.
وی در ادامه به تبیین برخی برنامه ها برای بهبود فرایند ارایه خدمات بانکی و استفاده مطلوب تر از ظرفیت های بانکداری الکترونیکی پرداخت.
در پایان مدیران و کارکنانی که درگزارش های نامحسوس بازرسان ویژه مدیر عامل اقدامات و رفتار آنها واجد خصوصیات ممتاز و برجسته بود از سوی مدیر عامل بانک صادرات ایران مورد تجلیل قرار گرفتند و با یک یک آنان دیدار و گفت وگویی صمیمانه داشتند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی