عصر بازار

مهلت مشارکت در دومین جشنواره تخصصی رسانه‌ای "نقد صنعت بانکداری

با محوریت بانک اقتصادنوین" تمدید شد

عصر اعتبار- با توجه به استقبال خبرنگاران، تحلیل‌گران و صاحب نظران مباحث بانکی از مشارکت در دومین جشنواره تخصصی رسانه‌ای "نقد صنعت بانکداری - با محوریت بانک اقتصادنوین"، مهلت شرکت در این جشنواره و ارسال آثار تمدید شد.

با محوریت بانک اقتصادنوین" تمدید شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بر این اساس دومین جشنواره نقد صنعت بانکداری - با محوریت بانک اقتصادنوین با حمایت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که از اول خرداد ماه سال جاری آغاز شده تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان به مشارکت در این جشنواره تا زمان فوق برای ارسال آثار فرصت دارند.
دومین جشنواره تخصصی رسانه‌ای "نقد صنعت بانکداری - با محوریت بانک اقتصادنوین"، در سه گروه رسانه‌ای شامل رسانه‌های مکتوب (روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها و مجلات اقتصادی و غیر اقتصادی)، رسانه‌های مجازی (سایت‌ها، خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های تخصصی) و رسانه‌های دیداری و شنیداری (تلویزیون و رادیو) برگزار می‌شود و آثار منتشر شده در این گروه‌ها، حایز شرایط حضور در جشنواره خواهد بود ضمن اینکه در دومین جشنواره، آثار طراحی و کاریکاتور مرتبط با موضوعات شش‌گانه نیز پذیرفته و داوری خواهد شد.
نقش نظام بانکی در توسعه اقتصادی کشور با تاکید بر بخش‌های تولیدی در چارچوب اقتصاد مقاومتی، نقش نظام بانکی در بازار سرمایه، نقش نظام بانکی در توسعه خدمات نوین و مشتری محوری در فضای رقابتی، نقش نظام بانکی در حوزه فرهنگی و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، بررسی آثار سیاست‌ها، قوانین و متغیرهای بیرونی بر عملکرد نظام بانکی و فضای کسب و کار، نقش نظام بانکی در عرصه بین‌الملل و توسعه ارتباطات بانکی و تسهیل جذب سرمایه‌گذاران خارجی شش موضوع اصلی جشنواره دوم نقد صنعت بانکداری- با محوریت بانک اقتصادنوین است.
گفتنی است، دریافت آثار از اول خرداد ماه سال جاری آغاز و تا یکم بهمن ماه، ادامه خواهد داشت و مقالات و نقدهای نگارش شده نیز باید در دوره زمانی یکم آذر 1394 لغایت یکم بهمن ماه 1395 تولید و منتشر شده باشند. شرکت کنندگان حداکثر تا همین تاریخ، فرصت دارند تا نسبت به ارسال آثار خود از طریق سایت اینترنتی http://naghdfestival.enbank.ir به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.
لازم به ذکر است نخستین جشنواره تخصصی رسانه‌ای "نقد صنعت بانکداری - با محوریت بانک اقتصادنوین"، سال گذشته برگزار شد که این جشنواره با استقبال فعالان عرصه رسانه همراه شد و آثار برگزیده جشنواره در روزهای پایانی سال گذشته با حضور دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از استادان و فعالان عرصه رسانه معرفی شدند و پدیدآورندگان آثار مورد قدردانی قرار گرفتند.
گفتنی است در آثار ارسالی، مقالات و نقدهای مرتبط با بانک اقتصادنوین، در اولویت بررسی‌ها و انتخاب قرار خواهند گرفت.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو