عصر بازار

تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر روان سازی در صدور ضمانتنامه های ارزی

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از شعبه مرکزی شیراز بر ضرورت روان سازی در صدور ضمانتنامه های ارزی تاکید کرد.

تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر روان سازی در صدور ضمانتنامه های ارزی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمد رضا حسین زاده که در راس هیاتی از بخش های مختلف شعبه مرکزی شیراز و همچنین بانک کارگشایی شیراز بازدید می کرد٬ضمن دیدار و گفت و گو با کارکنان این دو واحد٬از تلاش های اثرگذار آنها تقدیر کرد.
وی با اشاره به خدمات مختلف ارزی این بانک بویژه پس از برجام٬خواستار معرفی و تبیین قابلیت ها و توانمندی های گسترده ارزی بانک ملی ایران برای مشتریان شد.
حسین زاده از صدور و ابلاغ مصوبات لازم برای تسهیل در صدور ضمانتنامه های این بانک خبر داد و گفت:افزایش صدور ضمانتنامه ها توسط شعب باعث افزایش منابع و کسب درآمدهای ارزان قیمت می شود.
وی همچنین در این بازدید با تنی چند از مشتریان بانک دیدار و گفت و گو کرد و ابراز داشت:بانک ملی ایران متعلق به تمامی مردم ایران بویژه مشتریان این بانک است و برنامه بانک ملی ایران نیز ارایه خدمات جامع و نوین برای جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان است.
همزمان با این بازدید،دو گروه از مدیران ارشد بانک ملی ایران، در چند شعبه و حوزه در سطح شهر شیراز حضوریافته و با همکاران دیدار و گفت وگو کردند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی