عصر بازار

پیش بینی تغییرات قیمت در بازار سکه و طلا بر اساس نرخ ارز

عصر اعتبار- رئیس اتحادیه طلا و جواهر عنوان کرد که روند صعودی قیمت سکه و طلا همزمان با کاهشی شدن نرخ ارز متوقف شده و قیمت ها در این بازار ازعصر روز چهارشنبه کاهشی شده است.

پیش بینی تغییرات قیمت در بازار سکه و طلا بر اساس نرخ ارز
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، گفت: طی هفته‌های گذشته به صورت متوالی قیمت طلا و سکه در بازارهای داخلی و جهانی از ثبات برخوردار بود و در هفته ای که گذشت قیمت جهانی طلا حدود 6 دلار افزایش پیدا کرد و در مجموع 4 دلار نوسان داشت.

وی افزود: در بازار داخلی طی هفته گذشته تا عصر روز چهارشنبه - هشتم دیماه - قیمت داخلی طلا و سکه به شدت صعودی شده بود و یک حباب مثبتی بر روی طلا و سکه ایجاد شده بود اما از عصر چهارشنبه به بعد که نرخ ارز کاهشی شد، قیمت سکه نیز حدود 50 هزار تومان در مدت 24 ساعت کاهش پیدا کرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: همچنین هر گرم طلای 18 عیار حدود 2500 تومان کاهش قیمت پیدا کرد. درمجموع می توان گفت تا روز چهارشنبه قیمت ها در بازار سکه و طلا روند صعودی داشت و از روز چهارشنبه این روند نزولی شد.

به گفته کشتی آرای در حدود یک سال اخیر بالاترین نرخ سکه در هفته گذشته با رسیدن به قیمت یک میلیون و 225 هزار تومان به ثبت رسید.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره پیشبینی قیمت طلا و سکه در روزهای آینده گفت: بازار جهانی به دلیل تعطیلات ژانویه چند روزی تعطیل خواهد بود و به نظر نمی رسد قیمت جهانی تغییری داشته باشد بنابراین آخرین تغییرات در بازار سکه و طلا بر اساس نرخ ارز خواهد بود.

برچسب ها
پورسعید خلیلی