عصر بازار

معاون وزیرصنعت خبر داد:

عقد قرارداد ۱۰هزار و۵۳۴ بنگاه کوچک و متوسط تولیدی با بانک های عامل

عصر اعتبار- معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از انعقاد قرارداد بیش از ۱۰ هزار و ۵۳۴ مورد بنگاه کوچک و متوسط تولیدی اقتصادی با بانک های عامل به منظور دریافت تسهیلات خبر داد.

عقد قرارداد ۱۰هزار و۵۳۴ بنگاه کوچک و متوسط تولیدی با بانک های عامل
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به  نقل از ایرنا، علی یزدانی روز جمعه در جریان دیدار از شهرک آب معدنی کوهرنگ اظهارکرد: از تعداد بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط معرفی شده به بانک ها، تاکنون تعداد 10 هزار و 302 مورد موفق به اخذ تسهیلات با اعتبار78 هزار و 300 میلیارد ریال شده است و مابقی نیز تا پایان سال تسهیلات بانکی خود را دریافت می کنند.

وی، با بیان اینکه شرایط سرمایه‌گذاری در دولت تدبیر و امید تسهیل شده است،تاکید کرد: با تمهیدات اندیشیده شده امسال با هر شرایطی با سرمایه‌گذاردر بخش صنعت کوچک، متوسط و بزرگ در راستای اشتغالزایی و تولید ثروت داخلی موافقت می‌شود.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: امسال نیز به منظور افزایش سرمایه در گردش بخش تولید، پرداخت ضمانت‌نامه‌های سرمایه‎‌گذاری نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافته است.
یزدانی، بر توجه به اهمیت آموزش و مهارت آموزی در بخش صنعت تاکید کرد و گفت: امسال آموزش 100 هزار نفر متقاضی دارای شرایط در بخش شهرک های صنعتی در دستور کار قراردارد که مقوله آموزش در تحقیق و توسعه تولید با کیفیت از نقش بسزایی برخوردار است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت توضیح داد: برای رسیدن به توسعه و ایجاد اشتغال پایدار باید نقاط قوت و ضعف دربخش صنعت را با مدیریت منسجم و کارشناسی دقیق ارزیابی کرد.
یزدانی اضافه کرد: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی نیز راهی جز توجه به تولید داخلی و ایجاد اشتغال برای افراد جویایی کار وجود ندارد.
معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران روز پنجشنبه و جمعه طی دو روز از 17 شهرک و نواحی صنعتی سطح استان چهارمحال و بختیاری دیدار و از نزدیک مشکلات سرمایه گذاران و بهره برداران واحد های تولیدی این شهرکها را بررسی و برای رفع مشکلات آنها دستورات لازم را ارائه کرد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی