عصر بازار

اعضای جدید ستاد مدرسه‌سازی بانک صادرات ایران منصوب شدند

عصر اعتبار- ​مدیر عامل بانک صادرات ایران برای نقش آفرینی بیشتر این بانک در انجام رسالت های اجتماعی، احکام اعضای جدید بانک را ابلاغ کرد.

اعضای جدید ستاد مدرسه‌سازی بانک صادرات ایران منصوب شدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، زراعتی مدیر عامل این بانک با اشاره به اقدامات خیر خواهانه کارکنان بانک متبوعش در ساخت و تجهیز مدارس و مجموعه‌های فرهنگی در مناطق کمتر برخوردار کشور گفت: مدرسه‌سازی امر خیر و باقیات صالحاتی است که رشد و برکت فراوانی برای همکاران و بانک به همراه دارد.
وی افزود: در این مدارس، فرزندان این مرز و بوم پرورش می‌یابند و هر یک از این تربیت‌شدگان، به عنوان نسل های آینده این کشور می توانند، پویایی و بالندگی کشور را مهیا سازند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به لزوم عمل به رسالت‌های اجتماعی بانک خاطرنشان کرد: این بانک همواره مروج اصلی مدرسه‌سازی در کشور بوده و هست. و این امر را رسالتی اجتماعی برای خود بشمار می آورد که با همت والای همکاران به صورت خود جوش و داوطلبانه انجام می شود.
طهماسبی، عضوپیشین و جدید"ستاد مدرسه‌سازی بانک صادرات ایران" نیز در این جلسه به بیان شرح مختصری از سابقه مشارکت مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در امر مدرسه‌سازی پرداخت و گفت: همکاران خیر این بانک با توجه به اهمیت علم و دانش و کمبود مدارس در بعضی از نقاط کشور تاکنون در ساخت و تجهیز ١٤ واحد فرهنگی مشارکت داشته‌اند و سه مدرسه دیگر نیز دراستان های زنجان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است.
وی افزود: ساخت و تجهیز مدرسه و کتابخانه دراستان های تهران، مشهد مقدس، گلستان، لرستان، اردبیل، اراک، کرمانشاه، یزد، اصفهان و کردستان بخشی از طرح‌های اجراشده "ستاد مدرسه‌سازی بانک صادرات ایران" است که از محل کمک‌های مالی مدیران و کارکنان این بانک به بهره‌برداری رسیده است.
دراین مراسم احکام انتصاب جمشید جام‌خانه مشاور مدیرعامل و مدیرامور ارتباطات و خدمات مدیریتی، حسن فراهانی مشاور مدیرعامل و مدیرامور حراست و حفاظت، حسین مردانی مدیر امور منابع انسانی، بهرام عضدی رئیس اداره کل امور مهندسی و ساختمان و طهماسبی و عظیمی ماسوله اعضای انجمن اسلامی بانک، به عنوان اعضای جدید "ستاد مدرسه‌سازی بانک صادرات ایران" به امضای مدیرعامل بانک به نامبردگان اهدا شد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو