عصر بازار

قائم‌مقام مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن عنوان کرد:

برنامه ریزی ثامن برای جذب منابع سرگردان

عصر اعتبار- قائم‌مقام مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن گفت: با توجه به تغییر مسیر بانک‌ها به سمت کسب درآمد از خدمات نوین در بازار رقابت بین‌بانکی می‌تواند نقشی تأثیرگذاری در جذب منابع سرگردان و مشتریان جدید برای ثامن ایفا کند.

برنامه ریزی ثامن برای جذب منابع سرگردان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، قائم‌مقام مدیرعامل و مدیر ناحیه چهار موسسه اعتباری ثامن دربازید های جداگانه از سرپرستی‌های همدان و اردبیل در جمع همکاران حضور یافتند.

محمود مردانی با تشریح بحث اخلاق حرفه‌ای در سازمان اظهار داشت: ویژگی یک سازمان پاسخگو چابکی، انضباط، حرکت ضابطه‌مند و پیشرو در ارائه خدمات است.

مردانی، اعتبار "ثامن" را حاصل تلاش مدیران و همکاران از آغاز حیات آن تاکنون دانست گفت: کارکنان باید با انعطاف‌پذیری، هوشمندی و مسلح بودن به دانش روز برای حضور در عرصه رقابت سخت و نفس‌گیر بازار بانکی تلاشی بیشتر نسبت به گذشته داشته باشند.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت وصول مطالبات معوق تصریح کرد: تلاش کارکنان صف و ستاد برای وصول مطالبات در سطح شبکه نتایج خوبی داشته، باید این حرکت پویا و تلاش جمعی ادامه یابد، تا پولی که متعلق به سازمان است دوباره به چرخه مالی برگردد.

مدیر ناحیه چهار موسسه اعتباری ثامن در ادامه به بحث نقدینگی اشاره کرد گفت: جذب منابع در کنار پرداخت تسهیلات با رعایت دستورالعمل‌ها باید در دستور کار روسای شعب قرار گیرد.

محمدعلی عسگری به فرصت باقی‌مانده تا پایان سال اشاره کرد و افزود: رشد منفی مطالبات یکی از اهداف مهم ثامن است که امیدواریم این روند تا پایان سال محقق شود.

وی با تأکید بر کار تیمی و تحقق نگاه هر شعبه یک بانک تصریح کرد: مشارکت کارکنان درروند تصمیم‌گیری‌ها ضروری است. تمامی کارکنان باید با توجه به اتمام روند تبدیل تعاونی به موسسه در آستانه این تحول قانونمندی را بیش‌ازپیش تمرین کنند.

عسگری یکی از عوامل تأثیرگذار درروند اخذ مجوز را سودآوری عنوان کرد و اضافه کرد: هیچ بنگاه اقتصادی نمی‌تواند بدون سودآوری به حیات خود ادامه دهد.

مدیر امور شعب ناحیه چهار خاطرنشان کرد: در حال حاضر رقابت بانکی بر اساس ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مشتریان شکل‌گرفته به‌طوری‌که مشتری در هر زمان از ما انتظار خدمات متنوع‌تر و کامل‌تر از رقبا را دارد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی