عصر بازار

پایگاه مقاومت بسیج بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی افتتاح شد

عصر اعتبار- به‌موازات برگزاری چهارمین همایش کشوری فرماندهان بسیج دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهر مشهد مقدس، طی مراسمی در افتتاح پایگاه مقاومت بسیج بانک توسعه تعاون، حکم مسئولیت محمدی مدیر استان خراسان رضوی به‌عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بانک توسعه تعاون استان اهدا شد.

پایگاه مقاومت بسیج بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج مدیریت شعب استان خراسان رضوی بر تبعیت کامل و بهره‌گیری از تمامی رهنمودهای مقام معظم رهبری تأکید نمود.

وی همچنین بر عملی نمودن شعار سال 1395 (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) در بانک توسعه تعاون تأکید نمود و بسیج را ظرفیت بسیار عظیمی دانست که می‌تواند در عملی نمودن این شعار کمک شایانی داشته باشد

وی اظهار داشت: ما درزمینهٔپیروزی و صدور انقلاب هزینه‌های زیادی را متحمل شده‌ایم و در شرایط کنونی این هزینه‌ها به نتیجه رسیده و در تمام نقاط مختلف دنیا به‌خوبی خودش را نشان می‌دهد. لذا انقلاب اسلامی تمام معادلات دشمنان را برهم زد و این انقلاب و نهضت امام خمینی (ره) با ارائه یک مدل جدیدی با عنوان حکومت اسلامی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی به نتیجه مطلوب رسید.

در ادامه، مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه امام رضا (ع) ضمن گرامیداشت ایام به وظیفه حساس کنونی بسیج یعنی حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و اهداف والای امام خمینی (ره) اشاره‌کرده و گفت: امروز بسیجیان ادارات و ارگان‌ها با حضور و احیای امربه‌معروف و نهی از منکر باید جلوی بسیاری از انحرافات و تخلفات را بگیرند.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج استان خراسان سرهنگ میرابی فرمانده محترم وزارت خانه با اهدای لوح به فتاحی عضو هیئت‌مدیره از حمایت‌های مدیران و عملکرد مناسب بسیج بانک تقدیر به عمل آورد. همچنین توسط ایشان از کلیه فرماندهان بسیج استانی بانک بابت زحمات صورت گرفته با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آوردند.

شایان‌ذکر است در همایش کشوری بسیجیان که با حضور فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون، میرابی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سرهنگ زرنگ فرمانده سازمان بسیج ادارات کل مشهد، معاونین اداره و روسای شعب بانک توسعه تعاون مشهد برگزار شد از روح‌الله شاهسون فرمانده پایگاه بسیج بانک به‌عنوان مدیر بسیجی نمونه با اهدای لوح افتخارمزین به امضای قائم‌مقام محترم وزیر تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی