عصر بازار

کارهایی که حقوقتان را حیف و میل می کند!

چگونه الکی پول خرج نکنیم؟

عصر اعتبار- پس انداز کردن پول از کارهایی است که گفتنش از عمل کردنش بسیار ساده تر می باشد. همه می دانند که باید پول شان را پس انداز نمایند ولی بیشتر افراد در انجام آن با مشکل روبرو می شوند.

چگونه الکی پول خرج نکنیم؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، افراد در طول روز و ماه تلاش بسیار می کنند و با صرف وقت و انگیزه پول بدست می آورند اما برخی کارها باعث می شود تا بدون آنکه خود آگاه باشند پول و دسترنج خود را به دور بریزند.

عادت های بدی که پول هایتان را هدر می دهد:
خرید آخرین وسایل و تجهیزات الکترونیکی از جمله انواع گوشی های هوشمند و تبلت های مدرن، کارشناسان اقتصادی توصیه می کنند افراد از خرید بدون نیاز این وسایل خودداری کنند زیرا در مدل های جدید آنها تغییرات شگرفی نسبت به مدل های قبلی ایجاد نشده است و شرکت های بزرگ تنها به پول فکر می کنند.

خرید کردن بی جهت و بیش از اندازه از فروشگاه های زنجیره ای هم می تواند باعث خالی شدن حساب کارت و کیف پول شما شود. برای جلوگیری از خرید کردن بی حد و اندازه قبل از رفتن به خرید قیمت حدودی کالاها را حساب کنید و با کارتی دارای مقادیر بالایی پول هرگز به فروشگاه نروید، همچنین زمان معینی برای حضور در فروشگاه برای خود در نظر بگیرید، چون گردش بیش از حد بین قفسه ها می تواند باعث وسوسه خرید کالاهای غیرضروری شود.

پول خود  را حتی یک روز به صورت بلا استفاده در کارت بانکی یا به صورت نقد در کیف یا خانه نگه ندارید، به جز ذخیره برای موارد غیر مترقبه اگر فرصتی برای سرمایه گذاری ندارید پولتان را در بانک بگذارید تا سود سپرده برایتان لحاظ شود و هم منفعت بدست می آورید و هم ارزش پولتان از بین نمی رود.

پولتان را خرج خوردن وعده های غذایی گرانقیمت در خارج از خانه و رستوران ها نکنید،  با صرف اندکی وقت و حوصله می توان سالم ترین غذاهای خانگی را درست کرده و علاوه بر جلوگیری از بروز مسمومیت های غذایی یا خوردن غذاهای پرچرب و پر نمک در هزینه ها نیز صرفه جویی نمود.

با رعایت نکات بالا تنها در عرض یکماه می توانید پس انداز مطلوبی جمع کنید.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو