عصر بازار

گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران را بشناسید

عصر اعتبار- سایت مشهور ترنسفرمارکت که مرجع اصلی برای تعیین ارزش و قیمت بازیکنان فوتبال در بازار نقل و انتقالات محسوب می شود در آپدیت جدید خود گران قیمت ترین بازیکن فوتبال را معرفی کرد.

گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران را بشناسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار آزمون مهاجم ایرانی روستوف در بین بازیکنان لیگ روسیه بیشترین پیشرفت را از نظر ارزش در چند وقت اخیر داشته است. سایت مشهور ترنسفرمارکت که مرجع اصلی برای تعیین ارزش و قیمت بازیکنان فوتبال در بازار نقل و انتقالات محسوب می شود در آپدیت جدید خود ارزش سردار آزمون را 13 میلیون یورو اعلام کرده است. آزمون در آپدیت قبلی این سایت 7 میلیون یورو ارزش داشت و پیشرفتی 6 میلیون یورویی در این لیست داشته است.

یکی از دلایل اصلی صعود آزمون از نظر ارزش در ترنسفرمارکت، درخشش مهاجم 21 ساله ایرانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا عنوان شده است. آزمون در دور گروهی این رقابت ها موفق به زدن 2 گل و ارسال 1 پاس گل شد و عاملی تعیین کننده در ایستادن روستوف در مکان سوم گروه D رقابت های لیگ قهرمانان و رسیدن این تیم به یورو لیگ بود.

همچنین در این آپدیت کوئینسی پرومس هافبک هلندی اسپارتاک مسکو هم رشدی 3 میلیون یورویی داشت و ارزشش در بازار نقل و انتقالات به 18 میلیون یورو رسید.

برچسب ها
پورسعید خلیلی