عصر بازار

گران‌ترین پیتزای جهان با طعم طلا+تصویر

عصر اعتبار- رستورانی در منهتن، پیتزای ۲۰۰۰ دلاری سرو می‌کند که با ورقه‌های طلای ۲۴ عیار پخته می‌شود.

گران‌ترین پیتزای جهان با طعم طلا+تصویر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، رستوران «اینداستری کیچن» که در منهتن قرار دارد، پیتزای 2000 دلاری که با طلای 24 عیار پخته شده را سرو می‌کند.

این رستوران که غذاهای ویژه و گران‌قیمت سرو می‌کند، به تازگی پیتزای 2000 دلاری را نیز به منوی رستوران خود اضافه کرده تا برای مشتریان خاص‌پسند خود این غذای جدید را سرو کند.

مواد مورد نیاز پخت این پیتزا از چندین کشور مختلف تهیه شده است و پنیر سفید«استیلتون»، ورقه‌های خوراکی طلای 24 عیار، خاویار دریای خزر و جگر چرب غاز فرانسوی از جمله مواد مورد نیاز پخت این پیتزای گران‌قیمت هستند.

این پیتزا به صورت تکه‌ای هم ارائه می‌شود که در این صورت قیمت هر تکه پیتزا 250 دلار خواهد بود؛ مدیریت این رستوران از مشتریانی که درخواست سرو این پیتزا را دارند تقاضا کرده است که 48 ساعت قبل سفارش خود را ارائه دهند.

بر اساس گزارش‌هایی که از نیویورک دیلی نیوز منتشر شده، پخت خوراکی‌هایی که حاوی طلا هستند رو به افزایش است. چندی پیش یک قنادی، دوناتی که با روکش طلای 24 عیار پخته شده بود را برای فروش سرو می‌کرد.

منهتن از بخش‌های پنج‌گانه شهر نیویورک است که به صورت شبه جزیره‌ای در شهر نیویورک قرار دارد و مهم‌ترین مراکز تجاری و اقتصادی ایالات متحده آمریکا را در خود جای داده‌ است.

برچسب ها
پورسعید خلیلی