عصر بازار

مدیر عامل بانک صادرات ایران:

مشتری مداری ضامن تحقق منافع بانک و ذینفعان است

عصر اعتبار- سیاوش زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران در حاشیه برگزاری همایش تبیین سیاست های اعتباری، حقوقی و وصول مطالبات که در استان هرمزگان برگزار می شود، ضمن بازدید از شعب این بانک بر اینکه مشتری مداری ضامن تحقق منافع بانک و ذینفعان است، تأکید کرد.

مشتری مداری ضامن تحقق منافع بانک و ذینفعان است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مدیرعامل این بانک که به منظور حضور در همایش تبیین سیاست های اعتباری، حقوقی و وصول مطالبات به استان هرمزگان سفر کرده است، در دیدار با کارکنان شعب آن استان در روز پنج شنبه گفت: تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق مشتریان و مخاطبان از اولویت  و سیاست های اصلی بانک صادرات ایران است. این بانک از دیرباز رعایت این اصل را سرلوحه کار خود قرار داده و در شرایط کنونی نیز بهبود و ارتقای رویکردها و سیاست های مشتری محورانه را در راس برنامه های خود قرار داده است.
وی با اشاره به ظرفیت و قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری بانک صادرات ایران افزود: بهره مندی از ظرفیت های فناوری اطلاعات و توسعه و ترویج بانکداری نوین یکی از راه هایی است که در شرایط حاضر، تامین خواسته و نیاز مشتریان را با هزینه کمتر و سودآوری بیشتر محقق می سازد.
مدیر عامل بانک صادرات ایران خاطر نشان ساخت: در همین راستا و با هدف ارتقای جایگاه بانک و افزایش رضایت مندی مشتریان تمهیدات و برنامه هایی که می توانند برای کلیه ذینفعان ارزش آفرین باشند را در نظر گرفته  است.
زراعتی همچنین با اشاره به اهمیت  ارتقای دانش شغلی نیروی انسانی در نظام بانکی تصریح کرد: آموزش و افزایش دانش شغلی کارکنان بانک ها نقش برجسته ای در افزایش بهره وری دارد و بانک صادرات ایران  این موضوع را در کانون اهداف خود قرار داده است.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در بخش دیگری از سخنانش، پیروی از استانداردهای حرفه ای و بین المللی را لازمه فعالیت بانکها در شرایط کنونی دانست و اظهار داشت: شفافیت در عملکرد و پیاده سازی استانداردهای بین المللی حسابداری از جمله رویکردهای اصلی بانک می باشد که اقدامات بانک صادرات ایران به عنوان پیشگام در این عرصه که با تحسین نهادهای نظارتی نظیر بانک مرکزی ج.ا.ا. نیز همراه بوده است در بلندمدت می تواند منشا اثرات فراوان و راهگشا باشد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو