عصر بازار

نشست هم اندیشی شعبه مرکزی و شرکت امید بنیان دی

عصر اعتبار- نشست هم اندیشی شرکت امید بنیان دی با شعبه ممتاز مرکزی برگزار شد.

نشست هم اندیشی شعبه مرکزی و شرکت امید بنیان دی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، نشست هم اندیشی شرکت امید بنیان دی با شعبه ممتاز مرکزی پیرامون مشکلات در روند صدور بیمه نامه ها در محل شعبه برگزار شد.
این جلسه با حضور مدیر ومعاون شعبه ممتاز مرکزی وهمچنین مسئولین و کارشناسان شرکت امید بنیان دی و همکاران مستقر در شعبه ، به منظور حفظ حقوق مشتریان وآسیب شناسی بخش های اجرایی و در نهایت باز بینی فرآیند ها وچالش های موجود در رشته های بیمه های اموال و مسئولیت برگزار شد.
در این نشست سمانه نداف مدیرشعبه ممتاز مرکزی ضمن استقبال از برگزاری چنین جلساتی در محل شرکت به بیان پیشنهاداتی برای فعالیت منسجم وپویا وتشریح نقاط ضعف وقوت شعبه وشبکه فروش پرداخت .
در ادامه بیات معاون فنی شرکت امید بنیان دی اعلام کردکه برگزاری این نشست ها منجر به ایجاد انگیزه کاری و به روز رسانی اطلاعات فی مابین می شود. وی پیرامون برخی از مشکلات موجود در بخش بیمه های اموال و مسئولیت درخواست و پیشنهاداتی را مطرح کرد که از آن جمله می توان به ایجاد شرایط آسان جهت صدور بیمه های مشتریان ویژه و همچنین کوتاه شدن مدت زمان صدور بیمه نامه ها و حذف مجوز های غیر ضروری اشاره کرد.
در پایان جلسه نیز معاون شعبه ممتاز مرکزی از همکاران شعبه ونمایندگی درخواست کرد با همدلی واستمرار در برگزاری نشست های همکاری و هم اندیشی، گامی بلند برای تسریع و تسهیل در امور جاری دو بخش اجرا و پشتیبانی برداشته شود.

برچسب ها
پورسعید خلیلی