عصر بازار

رییس شورای اطلاع‌رسانی بازار سرمایه:

فرآیند اجرایی دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (۲۰۱۷FINEX ) کلید خورد

عصر اعتبار- دهمین دوره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با استقبال خوب فعالان بازار سرمایه، بازار پول و صنعت بیمه کلید خورد و انتظار می رود در این دوره از نمایشگاه روند رشد هرساله این نمایشگاه ادامه یابد.

فرآیند اجرایی دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (۲۰۱۷FINEX ) کلید خورد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از عصر بازار ، یاسر فلاح، رییس شورای اطلاع‌رسانی بازار سرمایه، با بیان این مطلب به آغاز فرآیند اجرایی دهمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX2017)  اشاره کرد و گفت: دهمین دوره نمایشگاه بورس در تاریخ 26 تا 29 فروردین سال آینده برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه تا برگزاری نمایشگاه حدود سه ماه فرصت باقی مانده است، جلسه‌‌ای با حضور مدیران کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بانک مرکزی و بیمه مرکزی برگزار شده است تا بخش‌های بانکی و بیمه‌ای نیز به صورت فعالانه در این رویداد حضور داشته باشند.

مشاور رییس سازمان بورس تصریح کرد: ارزیابی دوره‌های قبلی نمایشگاه انجام شده است و بر اساس آن برنامه‌ریزی برگزاری نمایشگاه سال آتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه صنعت مالی و سرمایه گذاری در سطح منطقه است، عنوان نمود: نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از دوره چهارم در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و از آن زمان در تقویم بازاریابی شرکت‌های این حوزه قرار داشته است.

فلاح در ادامه تشریح رویداد فاینکس 2017 گفت: دوره دهم نمایشگاه با دو هدف افزایش آگاهی اجتماعی از صنعت مالی و آشنایی نزدیک اقشار مختلف مردم با خدمات مالی هر یک از بخش های بورس، بانک و بیمه تلاش می‌کند تا شرایط برای هم افزایی صنفی، افزایش همکاری‌ها و ایجاد فرصت‌های همکاری برای یک سال آتی را فراهم آورد.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی مانند جلب مشارکت شرکت‌های خارجی و برپایی کارگاه‌های آموزشی توسط آنها، رویداد استارت‌آپ‌ها، رونمایی از چند سامانه جدید آموزش عمومی و تخصصی، تجلیل از پیشکسوتان بازار سرمایه، برپایی کارگاه‌های آموزش و فرهنگسازی، غرفه کودک و نوجوان، تقویت اجرای مسابقه جذاب بورس کاپ، تقدیر از نهادهای مالی فعال و شفاف، بخش آثار تجسمی مرتبط با بازار سرمایه، حمایت از صندوق‌های نیکوکاری، افکارسنجی و ارائه محصولات واقعیت افزوده از اهم برنامه‌های فاینکس 2017 است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس با دعوت از مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی برای حضور در این رویداد افزود: روند این نمایشگاه همواره رو به رشد بوده است و ما از مشارکت‌کنندگان داخلی تقاضا داریم این نمایشگاه را با همکاران بین‌المللی خود در میان گذارند.

لازم به ذکر است در آخرین دوره این نمایشگاه، فضایی بیش از 32 هزار متر مربع (بیش از 16 هزار متر مربع مفید) در اختیار مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی قرار گرفته است. در این رویداد 359 شرکت حضور داشته‌اند که شامل شرکت‌هایی از ایران و کشورهای سوییس، آلمان، ایتالیا، تایوان، چین، کرواسی و یونان می‌شده‌اند. نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه یکشنبه تا چهارشنبه 20 تا 23 تیرماه سال جاری برگزار شده و 30 هزار نفر از آن بازدید کرده‌اند.

شرکت های علاقه مند به مشارکت در دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برای اطلاع از جزئیات این رویداد مهم می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.iranfinex.com مراجعه یا با شماره تلفن 42917000 داخلی 133 و 116 تماس حاصل نمایند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو