عصر بازار

خادم:

ورزش در درآمد تبلیغات مسابقات ورزشی پخش شده از صدا و سیما سهیم می‌شود

عصر اعتبار- معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش نیز از درآمد حاصل از تبلیغات مسابقات ورزشی پخش شده از صدا و سیما سهیم خواهد شد.

ورزش در درآمد تبلیغات مسابقات ورزشی پخش شده از صدا و سیما سهیم می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امیر رضا خادم با اشاره به نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی لایحه برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در خصوص تخصیص سهم ورزش از رویدادهای ورزشی، در نهایت مقرر شد بر اساس تفاهم بین وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما، درآمدهای تبلیغاتی بین این دو دستگاه تقسیم شود.

وی ادامه داد: با این مصوبه و پس از تایید، تا پایان سال اول برنامه ششم توسعه، ان‌شاالله ورزش از درآمدهای تبلیغاتی حین، قبل و بعد از مسابقات ورزشی برخوردار خواهد شد.

خادم تصریح کرد: امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بند 3 ماده 107 برنامه ششم توسعه به رای گذاشته شد و دولت مکلف شد تا پایان سال اول اجرای برنامه ششم توسعه با مشارکت سازمان صدا و سیما و وزارت ورزش و جوانان تسهیلات قانونی لازم در خصوص نحوه تقسیم درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را پیش‌بینی کند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی