عصر بازار

آیا حقوقِ شما منصفانه است؟

عصر اعتبار- فکر می کنید حقوق ماهیانه شما، نسبت به مهارت ها و شرح وظایف تان، منصفانه است؟ آیا برای استخدام نیروی جدید شرکت، بیش از حد دست و دلباز بوده اید؟

آیا حقوقِ شما منصفانه است؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین، پاسخ روشن به این سوالات، دغدغه دایمی شاغلین و کارفرمایان است.

طی سال های اخیر، ایران تلنت، مرجع راهکارهای استخدامی آنلاین در ایران، گزارشی تحت عنوان گزارش حقوق و دستمزد را تهیه و منتشر می کند. این گزارش از سال 1392 بر پایه جمع آوری اطلاعات افراد شاغل در کشور در تمام حوزه های شغلی، با درنظر گرفتن سمت، سابقه کار، سطح تحصیلات و معیارهای اثرگذار دیگر بر میزان حقوق، تاکنون سه سال بررسی و انتشـــار را پشــــت سر گذاشته است.

آنچه صحت اطلاعات و اهمیت این گزارش را پررنگ می کند، میزان مشارکت شاغلین در تکمیل پرسش نامه آنلاین و به تبع آن، امکان بررسی داده های حقوق و دستمزدِ طیفِ وسیعی از شاغلین کشور است. میزان مشارکت در این تحقیق، هر سال نیز رشد مضاعفی داشته و صحت اطلاعات این گزارش در آخرین نسخه آن، سال 94، در سطحی است که مبنای کار کارشناسان مراکز  مشاوره تحصیلی و شغلی در پیشنهاد به دانشجویان و کارجویان است.

امســــال نیز، پرسـش نامه حقوق و دستمزد در دی ماه منتشــر شده است. در این نسخه پرسش نامه، فرآیند تکمیل اطلاعات توسط شاغلین تسهیل و تازه ترین بررسی های ایران تلنت در خصوص نوع و تعداد سوالات در آن اعمال شده است.نتــایج این تحقیــق، در قالــب گــزارش حقوق و دستمزد ایران تلنت، مشابه سال های گذشته، برای شـــــرکت کنندگان در نظرســـنجی، رایــگان و تا پیــش از پایان ســـال جاری ارســــال می گـــردد.

برای دریافت رایگان این گزارش و نیز کمک به جامعه شاغلین و کارفرمایان کشور، می توانید با کلیک بر روی ارزیابی حقوق و دستمزد 1395 مراجعه کرده و در این تحقیق شرکت فرمایید.برای مشاهده گزارش سال های گذشته می توانید به وب سایت ایران تلنت به نشانی www.irantalent.com  رجوع کنید.

برچسب ها
پورسعید خلیلی