عصر بازار

پیام تسلیت مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی

عصر اعتبار- به دنبال رحلت حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، «دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی» در پیامی این ضایعه بزرگ را تسلیت گفت. متن این پیام در پی می آید.

پیام تسلیت مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، متن این پیام به شرح ذیل است:

«انّا لله و انّا الیه راجعون»

با تأسف و تأثر ارتحال ناگهانی مجاهد نستوه، مبارز انقلابی و یار وفادار امام(ره) و رهبری «حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی»، ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی را داغدار کرد.

ضایعه فقدان این مجتهد سیاسی که به تعبیر مقام معظم رهبری  مد ظله العالی  نمونه‌ی کم‌نظیری از نسل اوّل مبارزان ضد ستم‌شاهی و از رنج‌دیدگان این راه پرخطر و پرافتخار بود، از ذهن نسل های قدیم و بعدی انقلاب اسلامی نیز پاک نخواهد شد. 

سوابق مبارزاتی و مسئولیت های خطیر سال‌های عمر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام که هریک سر منشاء تحولات عظیمی در تمام بخش های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی مملکت اسلامی ایران شد، به عنوان بخش مهم و برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که نقش و جایگاه این کنشگر دینی و سیاسی و مفسر قرآن را در پیشبرد اهداف و تحقق آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) همواره بیش از پیش به نمایش گذاشته است.

بدون تردید، ملت بزرگ ایران  نقش ایشان را در توسعه اقتصادی کشور به عنوان سردار سازندگی پس از دوران دفاع مقدس که موجب تغییر جایگاه ایران اسلامی در این عرصه شد، هرگز از یاد نخواهند برد و تجربیات، عملکرد و دستاوردهای این دوران را به سان  تجربه ای گرانقدر در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای برای آبادانی کشور تلاش خود را به کار خواهند بست.

من رجاء واثق دارم که کارکنان بانک کشاورزی نیز به عنوان سربازان جبهه اقتصادی کشور که یکی از عرصه های مورد توجه نظام است همچون همیشه و همسو با سیاست های دولت تدبیر وامید  برای پیشرفت و توسعه اقتصاد کشور به ویژه بخش کشاورزی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک کشاورزی، ضایعه ارتحال جانگداز مبارز انقلابی، مجاهد نستوه و یار دیرین امام(ره) و رهبری  «حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی» را به پیشگاه مقام معظم رهبری،ملت شریف ایران و خانواده آن بزرگ مرد فقید تسلیت و تعزیت عرض می کنم و امیدوارم خداوند به همه ما توفیق خدمت به کشور در حفظ ارزش ها و آرمان های بزرگ مردان انقلاب اسلامی  ایران عطا فرماید.

                                                                                                                                               مرتضی شهیدزاده

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو