عصر بازار

با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل بانک سرمایه صورت گرفت :

دیدار قهرمانان تیم والیبال بانک سرمایه با وزیر آموزش و پرورش

عصر اعتبار- اعضاء تیم والیبال بانک سرمایه به همراه دکتر محمدرضا خانی، مدیر عامل بانک سرمایه و مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی بانک سرمایه روز یکشنبه مورخ ۱۹ دی ماه با وزیر آموزش و پرورش در محل این وزارتخانه دیدار کردند.

دیدار قهرمانان تیم والیبال بانک سرمایه با وزیر آموزش و پرورش
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در ابتدای این دیدار که دکتر مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت این وزارتخانه نیز حضور داشت، پیراهن ورزشی تیم پیروز والیبال بانک سرمایه، قهرمان لیگ برتر والیبال کشور در سال 94 و جام باشگاه های آسیا در سال 95، توسط دکتر محمدرضا خانی، مدیر عامل بانک سرمایه، مصطفی کارخانه سرمربی تیم و همچنین سعادتمند، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی بانک سرمایه به وزیر آموزش و پرورش اهداء شد.

در ادامه دکتر فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، وزیرآموزش و پرورش با تاکید بر اهمیت همگانی کردن ورزش و توسعه ورزش های آموزشگاهی گفت: حضور و قهرمانی تیم والیبال بانک سرمایه باعث شد مردم علاوه بر توجه به ورزش هایی مانند فوتبال، به ورزش والیبال هم اقبال و توجه بیشتر نشان دهند و شما جدای از قهرمانی، که آن هم امر مهمی است، با حفظ سلامتی و آوردن نشاط به سطح جامعه همگان را متوجه ورزش و اهمیت سلامتی کردید.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش های آموزشگاهی و تاکید بر حمایت از ورزش و تیم والیبال بانک سرمایه، اظهار امیدواری کرد با گسترش همکاری ها بین باشگاه فرهنگی ورزشی بانک سرمایه و معاونت تربیت بدنی وسلامت این وزارتخانه فرصت های بیشتر و موثرتری برای توسعه ورزش های آموزشگاهی و پرورش روحیه ورزشی دانش آموزان بیش از پیش فراهم شود.

در این دیدار سعادتمند، مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه و مهدی مهدوی، بازیکن سابق تیم ملی والیبال جمهوری اسلا می ایران و کاپیتان فعلی تیم والیبال بانک سرمایه، ضمن تقدیر از حمایت های بی دریغ بانک سرمایه، بخصوص دکتر محمدرضا خانی، خواستار حمایت بیشتر و موثرتر وزارت آموزش و پرورش از این تیم شدند.

مهدوی با اشاره به موفقیت های غرورآفرین این تیم در لیگ برتر والیبال ایران و جام باشگاه های قاره آسیا، خواستار ساخت و تجهیز ورزشگاهی اختصاصی برای این باشگاه شد.

همچنین مصطفی کارخانه با اشاره به اهمیت حمایت از تیم و اثرات آن در ایجاد آرامش در تک تک اعضاء و مسئولان تیم گفت: نتایجی حاصل شده جدای از تلاش اعضای تیم، مدیون حمایت های بانک سرمایه و مسئولان وزارت آموزش و پرورش است و به همین دلیل ما ضمن بکار بردن همه توان خود، منتظر حمایت های اصولی تر این عزیزان از تیم خودشان هستیم.

در پایان این دیدار، به رسم قدرشناسی از قهرمانان تیم والیبال بانک سرمایه، وزیر آموزش و پرورش هدایایی به ایشان تقدیم کرد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو