عصر بازار

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تشریح کرد

پیش بینی قیمت طلا در هفته جاری

عصر اعتبار- رئیس اتحادیه طلا و جواهر از واقعى بودن نرخ طلا خبر داد و گفت: قیمت طلا و سکه بى‌تاثیر از حباب روزهاى گذشته بوده و مطابق با قیمت جهانى طلا در حال عرضه بوده که قیمت واقعى طلا است.

پیش بینی قیمت طلا در هفته جاری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از میزان، محمد کشتی‌آرای در ارتباط با پیش بینى قیمت طلا و سکه در دو ماه پایانى سال، اظهار کرد: پیش بینى نرخ طلا و سکه تابع اتفاقات تاثیر گذار بر قیمت طلا و سکه بوده و تنها براى ٢٤ساعت آینده مى‌توان این قیمت را پیش بینى کرد.

وى با اشاره به حباب قیمت روزهاى گذشته قیمت طلا، افزود: در بحث طلا  وقتى تقاضا افزایش پیدا کند و قیمت واقعى و قیمت عرضه با یکدیگر تفاوت پیدا کند، حباب قیمت ایجاد مى‌شود و لازمه از بین رفتن حباب قیمت این است که قیمت‌ها شفاف باشد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در حال حاضر قیمت طلا و سکه بى تاثیر از حباب روزهاى گذشته بوده و مطابق با قیمت جهانى طلا در حال عرضه بوده که قیمت واقعى طلا است. 

کشتی‌آرای در انتها، بیان کرد: در صورتى که اتفاق خاص و تاثیرگذار بر نرخ ارز در روزهاى آینده رخ ندهد، به نظر نمى‌رسد تا دوشنبه هفته جاری قیمت‌ها دچار تغییر قابل توجهى شوند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی