عصر بازار

زمان تخصیص سهام بیمه ملت به بازنشستگان کشوری مشخص شد

عصر اعتبار- مدیرعامل هلدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری، فرآیند تخصیص سهام بیمه ملت به بازنشستگان کشوری را اعلام کرد.

زمان تخصیص سهام بیمه ملت به بازنشستگان کشوری مشخص شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، محمود طهماسبی، اظهار داشت: فرآیند دریافت کد سهامداری بازنشستگان کشوری برای تخصیص سهام بیمه ملت، از روز یکشنبه (دیروز) آغاز شده است.

طهماسبی یادآور شد: بازنشستگان پس از دریافت کد سهامداری خود از دوم تا چهارم بهمن ماه 95 فرصت دارند با مراجعه به سایت صندوق به نشانی cspf.ir در صورت تمایل، انصراف خود را از خرید سهام اعلام کنند.

وی همچنین تصریح کرد: پس از مشخص شدن لیست نهایی بازنشستگان کشوریِ متقاضی سهام، حداکثر تا نیمه نخست بهمن ماه امسال، فرآیند تخصیص سهام آغاز می شود.

طهماسبی درباره قیمت و تعداد تخصیص سهام بیمه ملت نیز اظهار داشت: میزان تخصیص سهام به هر کد سهامداری 3500 سهم و هر سهم به قیمت 202 تومان عرضه می شود.

وی ارزش کنونی سهام بیمه ملت در بازار بورس را محدوده 200 تومان عنوان کرد و افزود: با توجه به روند خوب افزایش قیمت سهام بیمه ملت، انتظار می رود این سهام، سودآوری مناسبی به ویژه برای بازنشستگان متقاضی داشته باشد.

واگذاری سهام بیمه ملت به بازنشستگان کشوری در قالب وام قرض الحسنه با بازپرداخت 36 ماهه از یکم تا 19 دی ماه انجام شد که 130 هزار بازنشسته کشوری از این طرح استقبال کردند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی