عصر بازار

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از سرقت موسسه اعتباری ثامن

عصر اعتبار- کارگاه آموزشی پیشگیری از سرقت با همکاری مدیریت شعب خراسان رضوی موسسه اعتباری ثامن، حراست و پلیس پیشگیری با حضور کارکنان برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از سرقت موسسه اعتباری ثامن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، معاون پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به مصوبات کمیسیون پیشگیری از وقوع جرائم استان خواستار توجه و حساسیت بیشتر کارکنان نسبت به اقدامات پیشگیرانه از سرقت شد.

    سرگرد شجاعی با اشاره به اقدامات قبل از سرقت گفت: آموزش و توجیه کارکنان توسط روسا شعب و حراست ثامن در خصوص سرقت‌های احتمالی و استفاده از سیستم‌های هشداردهنده ضروری است.

    وی با تأکید بر اهمیت برگزاری کلاس‌های توجیهی و امنیتی در خصوص نحوه عملکرد کارکنان هنگام سرقت افزود: تهیه ریموت اعلام‌خطر و نسب پدال‌های اعلام‌خطر به شکل ثابت زیر میز کارکنان ضروری است.

    شجاعی حفظ خونسردی کارکنان بانک در هنگام ورود سارقین، فعال کردن شستی پدال ثابت یا ریموت، انجام اقدامات سلبی ازجمله طفره رفتن از باز کردن سریع درب گاوصندوق، اجتناب از هر نوع درگیری، سعی در ثبت مشخصات ظاهری، لباس، علائم مشخصه سارقین و در صورت امکان ریختن وجوهات نقد موجود در گیشه‌ها به داخل سطل زباله را از مهم‌ترین وظایف کارکنان در هنگام سرقت عنوان کرد.

    وی به اقدامات پس از سرقت اشاره و اضافه کرد: پس از اتمام سرقت از خروج حاضرین از شعبه جلوگیری شود و مشخصات و شماره پلاک وسایل نقلیه‌ای که به دنبال سارقین حرکت می‌کنند را یادداشت و در اختیار پلیس قرار دهید.

    سرگرد شجاعی در پایان این کارگاه آموزشی تصریح کرد: رئیس شعبه باید بلافاصله پس از فرار سارقین درب بانک را بسته تا از ورود مجدد سارقین به داخل شعبه در صورت حضور پلیس در خارج از ساختمان جلوگیری شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی