عصر بازار

استاندار مرکزی:

پست‌بانک‌ایران در زمینه محرومیت‌زدایی‌ و اشتغال زایی مناطق روستائی عملکرد خوبی دارد

عصر اعتبار- محمود زمانی‌قمی استاندار مرکزی در نشست مشترک با مسئولان پست‌بانک استان مرکزی گفت: این بانک در زمینه محرومیت‌زدایی‌ و اشتغال زایی مناطق روستائی عملکرد بسیار خوبی دارد.

پست‌بانک‌ایران در زمینه محرومیت‌زدایی‌ و اشتغال زایی مناطق روستائی عملکرد خوبی دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی در این نشست با بیان مطلب فوق اظهارداشت: دولت برای محرومیت زدایی‌، توسعه اقتصادی و اشتغال زایی در مناطق روستائی و محروم از خدمات ارزنده این بانک استفاده می‌کند.
زمانی‌قمی ضمن تقدیر از خدمات رسانی این بانک در راستای توسعه فعالیت‌های باجه‌ها و ارائه خدمات مالی و بانکی به مجموعه دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستائی بر اجرای تفاهم‌نامه انتقال حساب‌های دهیاری‌ها به پست‌بانک‌ایران هم تأکید کرد.
مجتبی باقری مدیر شعب پست‌بانک استان مرکزی نیز در ادامه این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد استان گفت: پست‌بانک‌ایران بعنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT کشور با توجه به رسالت خود اقدام به گسترش خدمات بانکی از جمله توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک جهت افزایش سطح رفاه، مهاجرت‌زدائی، اشتغال زائی و حمایت از کسب و کارهای خرد در روستاها نموده است.
وی درپایان خواستار حمایت دستگاه‌های اجرایی از این بانک جهت کمک به تحقق برنامه‌های آن برای توسعه و رونق روستاها و مناطق کم‌برخوردار شد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی