عصر بازار

نیمی از مردم انگلیس خواستار خروج از بازار واحد اروپا هستند

عصر اعتبار- نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد بیش از نیمی از مردم انگلیس خواستار خروج این کشور از بازار واحد اتحادیه اروپا هستند.

نیمی از مردم انگلیس خواستار خروج از بازار واحد اروپا هستند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، براساس نتایج نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه اسکای دیتا حدود 51 درصد از مردم انگلیس خواستار خروج این کشور از بازار واحد اتحادیه اروپا هستند. در این نظرسنجی 39 درصد از مردم این کشور نیز مخالف ترک بازار اروپا از سوی انگلیس هستند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد بیشتر افراد 18 تا 34 سال جمعیت انگلیس و همچنین مردم لندن مخالف خروج انگلیس از بازار اتحادیه اروپا هستند اما دیگر مردم این کشور و همچنین افراد بالای 55 سال به خروج این کشور از بازار اروپایی تمایل داشتند.

در این نظرسنجی همچنین 51 درصد از مردم انگلیس اعلام کردند که به نخست‌وزیر این کشور اعتماد داشته و معتقدند که وی بهترین راه را برای خروج این کشور از اتحادیه اروپا اتخاذ خواهند کرد.

در روز 23 ژوئن سال گذشته میلادی مردم انگلیس در یک همه پرسی به خروج این کشور از اتحادیه اروپا رای دادند. دولت انگلیس اعلام کرده است که بزودی مذاکرات خروج این کشور از اتحادیه اروپا را با مقامات اروپایی آغاز خواهد کرد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی