عصر بازار

پرداخت ۳ هزار دلار مالیات به‌شکل سکه و داخل فرغون

عصر اعتبار- نحوه پرداخت مالیات توسط یک شهروند آمریکایی سوژه رسانه‌ها شده است.

پرداخت ۳ هزار دلار مالیات به‌شکل سکه و داخل فرغون
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، یک شهروند آمریکایی پس از مشاجره لفظی با سازمان وسایل نقلیه موتوری، مالیات 3 هزار دلاری خود را با 300 هزار سکه و داخل چند فرغون پرداخت کرد.

بر اساس گزارش دیلی‌میل، این تاجر اهل ویرجینیا، برای پرداخت مالیات خود، سکه‌ها را با 5 فرغون به اداره وسایل نقلیه موتوری برد.

این در حالی است که حتی دستگاه شمارش سکه از پس این کار برنیامد و خراب شد و کارمندان مجبور شدند به صورت دستی به شمارش سکه‌ها بپردازند.

شمارش سکه‌ها به صورت دستی بیش از 7 ساعت طول کشید.

ناراحتی «نیک استافورد»(nick stafford)، از این اداره به زمانی بر می‌گردد که وی برای پرسیدن چند سؤال درباره پرداخت مالیات با این اداره تماس گرفت، اما پس از آنکه یک ساعت پشت خط معطل شد، نتوانست با شخص مورد نظر صحبت کند.

طبق این گزارش، «استافورد» چند بار تلاش کرد تا شماره مستقیم فردی که باید سؤالاتش را از وی می‌پرسید، به دست بیاورد اما کسی پاسخگوی او نبود.

استافورد 3 خودرو خریداری کرده بود و باید نشانی منزلش را ثبت می‌کرد تا بتواند مالیات آن‌ها را پرداخت کند.

اما مشکل وی اینجا بود که استافورد 3 منزل در نقاط مختلف آمریکا داشت و نمی‌دانست کدام یک از نشانی‌ها را باید ثبت کند.

 

هیچ شخصی در اداره وسایل نقلیه موتوری، پاسخگوی او نبود. استافورد سپس از این اداره به دادگاه شکایت کرد و خواستار جریمه کارکنان آن شد، اما دادگاه دادخواست او را رد کرد.

وی سپس به این شیوه با جمع‌‎آوری 5 فرغون سکه، اعتراضش را به این اداره نشان داد. «استافورد» برای این کار 11 نفر را استخدام کرد تا سکه‌ها را جمع کنند و این کار 4 ساعت طول کشیدو وی برای خرید فرغون‌ها حدود 400 دلار هزینه کرد.

وزن این فرغون‌های پر از سکه تقریباً 720 کیلوگرم بود.

برچسب ها
پورسعید خلیلی