عصر بازار

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

دستگیری کلاهبرداران ۱۹ میلیاردی در تبریز

عصر اعتبار- رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه‌ای با ۱۹ میلیارد ریال کلاهبرداری در تبریز خبر داد.

دستگیری کلاهبرداران ۱۹ میلیاردی در تبریز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، صابر عباس‌زاده اظهار داشت: در پی چند فقره کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان تبریزی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده از مالبخاتگان و بررسی اسناد و مدارک موجود ، دو کلاهبردار حرفه‌ای شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در تهران دستگیر شدند.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده که در زمینه خرید و فروش چرم و کفش فعالیت داشته با صدور چک‌های بلامحل از اصناف و کسبه بازار چرم تبریز کلاهبرداری می کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مجموع کلاهبرداری صورت گرفته 19 میلیارد ریال است، گفت: کلاهبرداران دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان ضمن توجه شهروندان به هشدارها و توصیه های پلیس، خاطرنشان کرد: طمع و اعتماد نابجا سرآغاز بسیاری از جرائم در جامعه است و شهروندان می بایست با هوشیاری در برابر پیشنهادهای وسوسه انگیز مالی،زمینه جرم را از شیادان سلب کنند.

کشف 4 کیلوگرم هروئین در تبریز       

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 4 کیلو گرم هروئین و دستگیری دو نفر قاچاقچی حرفه ای خبر داد.

قاسم دهقانی افزود:برابر اخبار واصله مبنی بر حمل و انتقال مقادیری مواد مخدر از یکی از استان های همجوار به استان‌های مرکزی کشور، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و ایجاد ایست بازرسی در یکی از محورهای مواصلاتی استان، یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس و یک دستگاه سمند حامل مواد مخدر را مشاهده کرده و دستور توقف دادند که راننده ها به فرمان پلیس توجه نداشته و متواری شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در نهایت این خودروها را متوقف کردند، اذعان داشت: در بازرسی از این خودروها مقدار 4 کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه در داخل هواکش خودروها جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تاکید کرد: در این عملیات تعداد دو نفر قاچاقچی نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو