عصر بازار

بسیج شرکت های بیمه برای جبران خسارت های ساختمان پلاسکو

عصر اعتبار- شرکت های بیمه گزار برخی واحدهای تجاری ساختمان پلاسکو اعلام کردند از فردا (شنبه) برای پرداخت خسارت به بیمه گذاران آمادگی دارند.

بسیج شرکت های بیمه برای جبران خسارت های ساختمان پلاسکو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، ساختمان تجاری پلاسکو در محدوده خیابان جمهوری تهران ساعت 8 صبح دیروز دچار حریق شد که پس از سه ساعت، 15 طبقه ساختمان به طور کامل تخریب شد و فروریخت.
براساس اعلام مرکز اورژانس تهران، حادثه آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو تهران تاکنون 85 مصدوم و یک جانباخته بر جای گذاشت که 27 نفر از مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.
همچنین در این ساختمان بیش از 600 واحد تجاری شامل 400 تولیدی پیراهن دوزی فعالیت می کردند.
در پی بروز این حادثه، روابط عمومی بیمه آسیا اعلام کرد: خسارت دیدگان برای تسریع در تشکیل پرونده و دریافت خسارت از شنبه دوم بهمن ماه به مدیریت آتش سوزی بیمه آسیا در خیابان قرنی، بعد از خیابان سمیه، کوچه بیمه، پلاک13 مراجعه کنند.
بیمه پارسیان نیز آمادگی خود را برای ارایه خدمات به بیمه گذارانی که در این حادثه دچار خسارت شده اند، اعلام کردد.
از این رو، این بیمه گذاران می توانند از صبح شنبه دوم بهمن ماه با در دست داشتن بیمه نامه خود برای تشکیل پرونده و دریافت خسارت به شعبه مرکزی این شرکت در خیابان ولیعصر، بالاتر از میرداماد، خیابان قبادیان غربی، پلاک 22 مراجعه کنند.
«محسن پورکیانی» مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران، نیز اعلام کرد: نزدیک به یکصد واحد از واحدهای تولیدی و تجاری ساختمان پلاسکو زیر پوشش بیمه آتش سوزی و خطرات تبعی بیمه ایران بودند و اموال و کالاهای آنها نیز زیر پوشش است.
به گفته وی، سرمایه زیر پوشش بیمه این واحدها متفاوت و از یک میلیارد و 500 میلیون تا 10 میلیارد ریال بوده است.
پورکیانی گفت: دیروز در شعبه فردوسی بیمه ایران که در فاصله 300 متری محل حادثه است ستاد بحران تشکیل دادیم. همه پرونده ها نیز برای تسریع در کار به این شعبه منتقل شده است.
وی ادامه داد: از شنبه برای رسیدگی به پرونده خسارت دیدگان حادثه ساختمان پلاسکو آماده ایم و در صورت تکمیل پرونده، در همان روز به زیان دیدگان خسارت پرداخت می شود.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو