عصر بازار

برای نخستین‎بار در سیستم بانکداری کشور محقق شد؛

صدور کد معاملات آنلاین با مراجعه به شعبه‌های بانکی

عصر اعتبار- معاملات برخط در بازارسرمایه ایران از تیرماه سال۱۳۸۹ شروع به کار کرده است. ارایه خدمات آنلاین از سوی شرکت‎های کارگزاری به متقاضیان مستلزم احراز هویت کامل و مراجعه حضوری فرد به شعبه‎ها و دفاتر کارگزاری‎ها است؛ اما اخیرا این امکان آسان‎‌تر از گذشته شده و مشتریان می‎توانند به راحتی این خدمات را دریافت کنند.

صدور کد معاملات آنلاین با مراجعه به شعبه‌های بانکی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از عصر بازار، گستردگی شعبه‌های شرکت‌های کارگزاری در سراسر کشور و حتی شهرهای بزرگ محدود و حتی بسیاری از شهرها فاقد شعبه و نمایندگی از کارگزاری‎ها است. بنابراین دسترسی متقاضیان به این شعبه‌ها دشوار است. حالا در اقدامی نوین با همکاری بانک پاسارگاد و شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد این امکان را فراهم شده تا علاقه‌مندان و سرمایه‎گذاران فقط با مراجعه به یکی از شعبه‎های بانک پاسارگاد در سراسر کشور بتوانند از خدمات «سپرده ویژه معاملات آنلاین سهام» برخوردار شوند.

این طرح برای اولین‎بار در صنعت بانکداری و بازارسرمایه تهیه و ارایه شده و براساس آن متقاضیان از خدمات معاملات آنلاین در سراسر کشور استفاده می‌کنند. متقاضیان با مراجعه به یکی از شعبه‌های این بانک اقدام به افتتاح «سپرده ویژه معاملات آنلاین سهام» کرده و علاوه بر برخورداری از سود روزشمار این سپرده، نسبت به دریافت اشتراک سامانه معاملاتی برخط بورس اقدام می‎کنند.

سرمایه‎گذاران جهت کسب اطلاعات بیشتر می‎توانند به آدرس http://www.trade.bpi.ir مراجعه کنند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی