عصر بازار

معاون بازاریابی بیمه آرمان:

کشف استعدادها و ظر فیت های بالقوه بیمه ای استان خوزستان ضروری است

عصر اعتبار- در جلسه معاون بازاریابی و فروش بیمه آرمان با کارکنان شعب اهواز، آبادان، بندرامام خمینی و نمایندگان استان خوزستان، استفاده از ظرفیت های استان در حوزه توسعه بیمه های نفت و انرژی و باربری و همچنین توسعه بیمه های عمر مورد بحث و بررسی و تاکید قرار گرفت.

کشف استعدادها و ظر فیت های بالقوه بیمه ای استان خوزستان ضروری است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر هادی رئیس الذاکرین که در راس هیأتی برای بازدید از فعالیت های بیمه ای استان خوزستان به اهواز سفر کرده بود در جمع کارکنان و نمایندگان بیمه آرمان با اشاره به استعدادها و ظرفیت های بالقوه این استان در حوزه نفت و انرژی و باربری و پر رونق بودن عرصه فعالیت بیمه ای در خوزستان، نقش بیمه آرمان را در جهت حمایت از طرح های زیرساختی و توسعه ای مورد تأکید قرار داد و گفت: این نقش می تواند در این حوزه ها بویژه در حوزه های حمل و نقل و باربری بسیار مهم و تاثیرگذار باشد. وی به کارکنان و نمایندگان بیمه آرمان توصیه کرد که نسبت به بازاریابی در این حوزه ها فعال باشند و پوشش های لازم را پیشنهاد و ارائه نمایند.
دکتر رئیس الذاکرین همچنین گفت: مأموریت و چشم انداز بلندمدت بیمه آرمان توسعه پرتفوی از طریق افزایش تعاملات با صاحبان صنایع، تقویت شبکه فروش و هدایت نمایندگان به منظور گسترش پوشش های بیمه ای در بین آحاد جامعه و افزایش ضریب نفوذ بیمه در راستای منافع شرکت است. در این جلسه، کارکنان و نمایندگان نیز مسائل کاری حوزه متبوع را مطرح کردند و راهکارهای لازم ارائه شد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی